قطره پلارژین بده برای آبریزشش برای تب هم با قطره پاراکید یا استامینوفن کنترلش کن
دوبرابر وزنش باید بهش استا بدی
سلام عزیزم استامینوفن نسبت ب دوبرابر وزنش بده اگه تبش بالاس هر چهار ساعت وگرنه ۶الی۸ ساعت
قطره پلارژین بخر براش روش طریقه مصرف نوشته
نگران نباش این ویروس ب جون همه بچه ها افتاده ان شاءالله همیشه سلامت باشه نی نی
سلام مامان جان به روی قشنگتون
بله اگر دلبندتان تب دارد دوبرابر وزن قطره پاراکید بدهید و. فعلا قطره پلارژین را شروع کنید. درجه حرارت بدن چند است؟
الهی شکر تبش پایین اومد آبریزش هم کم شده فقط یه روز بیحال بود
اما از ترس اینکه سرما خورده باشه دیروز واکسن دوماهگی شو نزدم گفتم تا شنبه صبر کنم مطمئن شم سرما نخورده باشه
کار خوبی کردید مامان جان و امیدوارم خیلی زود همگی شما خوب شوید 💗💗
متأسفانه از دیروز دوباره علائم سرماخوردگی داره آبریزش و سرفه داره بردمش دکتر قطره استامینوفن و قطره پلارژین داد
زیاد سرفه میکنه😥
واکسن هم نزدن براش
دکتر جان تا چندروز میشه واکسن رو به تعویق انداخت؟
جان دلم بله واکسن باید به تاخیر بیفتد، تا دو هفته تاخیر هم مشکلی ندارد نگران نباشید ، اگر هم بهتر نشد مجددا مراجعه کنید 🌹