سلام. وقت بخیر. خسته نباشید؟
بیزحمت ازمایش گلوکز بارداری را بررسی میکنید مشکلی هست یا نه. من برای 17نوبت دکتر زنان دارم. اگر ازمایشم مشکلی داره زودتر مراجعه کنم. ممنون
پرسش (1401/10/07):
بررسی ازمایش دیابت بارداری
347
18
1401/10/07
سوال کننده
0
1401/10/07
ریحان 🎀
علیک سلام عزیزم
عکس آزمایش رو ارسال نکردی🌷
عکس آزمایش رو ارسال نکردی🌷
0
1401/10/07
سوال کننده

0
1401/10/07
سوال کننده

0
1401/10/07
سوال کننده

1
1401/10/07
تسنیم ،،،،،
قندت به نظرم مشکلی نداره
0
1401/10/07
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان گل
وقتتون بخیر و. برقرار باشید ❤️
نگران نباشید سطح قند خون طبیعی است . ترشحات واژینال دارید؟ چه ویژگی دارند ؟
وقتتون بخیر و. برقرار باشید ❤️
نگران نباشید سطح قند خون طبیعی است . ترشحات واژینال دارید؟ چه ویژگی دارند ؟
0
1401/10/08
سوال کننده
سلام. وقت بخیر. ممنون
نه ترشحات زیادی ندارم
فقط بی ادبی هستش بعضی مواقع لباس زیرم مثل اینکه اب ریخته بشه خیس میشه عوض میکنه. رنگی نیست
نه ترشحات زیادی ندارم
فقط بی ادبی هستش بعضی مواقع لباس زیرم مثل اینکه اب ریخته بشه خیس میشه عوض میکنه. رنگی نیست
0
1401/10/08
سوال کننده
این که جلوش L زده یعنی کم خونی دارم؟
0
1401/10/08
پزشک اوما
جان دلم ، از کی این حالت خیس شدن لباس. زیر ایجاد شده؟
بله کم خونی خفیف دارید دوز مکمل آهن باید تنظیم شود، سطح پلاکت ها هم باید مجددا چک شود
بله کم خونی خفیف دارید دوز مکمل آهن باید تنظیم شود، سطح پلاکت ها هم باید مجددا چک شود
0
1401/10/08
سوال کننده
همیشه نیست گاهی اوقات هستش. تقریبا 40روز میشه
1
1401/10/08
پزشک اوما
عزیزم بنظرم صرفا میتواند ترشحات واژینال باشد اما یک پد بگذارید برای نیم ساعت صبر کنید و طی این مدت عطسه و سرفه کنید اگر خیس شد به بیمارستان جهت انجام تست آمنیوشور مراجعه کنید
1
1401/10/09
سوال کننده
چشم. ممنون
0
1401/10/09
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم 🌹🌹
0
1401/10/09
پزشک اوما
stk: |~|12|~|10_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




