بانمک دریاچی بدم مشکلی نیست یه دکتربهم گفت بدمش
برنج عادی یعتی چی نمیسازه
فرنی وقتی میدمش رفلاکسش تشدیدمیشه
خب میتونی یه چی دیگه رو امتحان کنی . در چه حدی فرنی رو سفت میکنی؟
یکم غذاهای رفلاکسی ها باید سفتر باشه . تا برنگرده . اگر زیاد ابکی میدی یکم بذار سفتر شه
مثل غذاهای دیگش قوامش بود اماخب احساس کردم تشدیدمیکنه
بنظرت کی بازمیتونم تست کنم تقریبا چهل پنجاه روزپیش دادمش
سلام به روی قشنگتون مامان جان
نمک دریا ندارید زیرا با ید غنی سازی نشده و دلبندتان مستعد کم کاری تیروئید و گواتر می شود. اگر با فرنی رفلاکس تشدید میشود با برنج قهوه ای هم احتمالا مشکل پابرجا است اما امتحان کردن آن موردی ندارد. سبوس جو نیز باید امتحان شود معمولا مشکل ساز نخواهد بود 🌹
دکترجان کنجدوسنجدوگردوایناچی مشکل سازنیست؟
بعداینکه اگه رفلاکسشوتشدیدکرده چندمدت بعدبایدامتحان کنم
خواهش میکنم مامان گل ، کنجد میتواند مشکل ساز باشد، سنجد و گردو کمتر احتمال دارد با فواصل یک هفته ای امتحان کنید
خواهش میکنم مهربان بانو ❤️❤️