سلام خانم دکتر و اومایی های عزیز
من دوستم الان ۱۴ هفته بارداره و پریروز یکی از دندونای عقلش رو کشیده . و دو تا دیگه هم خرابه از دندوناش که میخواد پر کنه . میخواست بپرسه که تجربه ای دارین؟ و ایا خطری برا جنین داره ؟ از دکترش پرسیده اونم گفته بود دندانپزشکه خودش میخوده که ماده بیحسیش فرق میکنه برا باردار ها .
دندوناش رو ببره پر کنه ؟ یا تو چه بازه ی زمانی از بارداریش میتونه ببره پر کنه؟
پرسش (1401/10/05):
مراجعه به دندان پزشک در بارداری
305
6
1401/10/05
سوال کننده
0
1401/10/05
donya askari
سه ماه دوم برای کار دندانپزشکی معمولا توصیه میشه. ولی اگه میتونه موکول کنه به بعد از زایمان
0
1401/10/05
Maryam pormehr
اگ دندونش درد نمیکنه بزاره بعد زایمان
0
1401/10/05
سوال کننده
میگه درد میکنه و دندان عقلش که خیلی خیلی درد میکرد اونو کشیده . ولی پر کردنی هم داره
0
1401/10/06
زهرا رمضانی
منکه رفتم گفت برات عصبی کشی میکنم و بعد پانسمان برای بعد زایمان باید پر کنی
0
1401/10/06
سوال کننده
اِ . چرا ینی؟ موادش ضرر داره؟
0
1401/10/06
پزشک اوما
سلام نازنینم به روی ماهتون
اگر ضرورت جدی انجام دارد میتوانند انجام دهند زیرا بسیاری از اقدامات دندانپزشکی در طی بارداری ایمن است اما باید حتما به دندانپزشک متذکر شوند که باردار هستند تا احتیاط های لازم در نظر گرفته شود، عکس رادیولوژی گرفته نشود مگر اینکه واقعا شرایط حاد و اورژانسی باشد در این صورت اگر هیچ چاره ای نبود گاید سربی روی شکم گذاشته شود💗
اگر ضرورت جدی انجام دارد میتوانند انجام دهند زیرا بسیاری از اقدامات دندانپزشکی در طی بارداری ایمن است اما باید حتما به دندانپزشک متذکر شوند که باردار هستند تا احتیاط های لازم در نظر گرفته شود، عکس رادیولوژی گرفته نشود مگر اینکه واقعا شرایط حاد و اورژانسی باشد در این صورت اگر هیچ چاره ای نبود گاید سربی روی شکم گذاشته شود💗
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




