سلام وقت بخیر
من از همون اول نشد که سینه راست رو بدم بخاطر انژیوکت که بد وصل شده بود و دست و رگم وحشتناک درد میکرد
الان پسرم دوماه سینه سمت راست رو کم میخوره متاسفانه سینه سمت راست پر نمیشه باشیر دوش هم کم میاد
روشی وجود داره که سینه سمت راستمم پرشه؟
امکان داره در آینده با یه سینه سیر نشه؟
و حقیقته که یه سینه بزرگ و کوچک میشه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



378
1401/10/05




