واینکه یه دندون دراورده تقریبا۳هفته ای میشه یکیم چندروزه بغلش دراومده
شاید به لبنیات حساسیت داره
سلام به روی ماهتون مامان جان
پدی لاکت را شروع کنید و 5 قطره صبح و 5 قطره شب بدهید و اگر شرایط بهتر نشد مراجعه کنید 🌹
دکترعزیزامشب بردم پیش دکتربه دلیل ابسه بغل مقعدبهش سفکسیم ۱۰۰دادواینبدحالم بدشدباتوجه به گریه پسرم دیگ اصلانفهمیدم دکتردرجواب سوالم که پرسیدم قبلاسفکسیم مسرف کرداسهال الانم که اسهال تقریباجبکارکنم؟
سری قبل کیدی لاکت کمز جمعش کردمیتونم فرداباشروع سفکسیم کیدی لاکت راهم شروع کنم؟
چون ابسه راتخلیه کردن کمی دارودادن که پاراکیدم هست بایدطبق دستوربدم یاصبرکنم تب کنه؟
ببخشیددکارعزیززیادشد
بله جانم میتوانید همزمان بدهید البته رامنفلور هم گزینه خوبی است، پاراکید را چطور تجویز کردند؟
هر۸ساعت ۲۵ قطره پاراکید
پسرم تب که نداره پاراکیدوبدم خطرناک نیس
اگر تب و بی قراری ندارد ندهید
ولی دمای بدن را منظم پایش کنید
چشم هاتون بی بلا و. آفرین به شما جانم💗💗