هیچی . همون باید عوض کنی 😁
قبلا ترشح داشتم ولی الان شدید تر شده
منم ترشحات زیاد سفید دارم نگرانم که از چی هست
سلام مامان جان به روی قشنگتون
ترشحات پنیری شکل نیستند ؟ درد شکم از کی ایجاد شده؟ مشکلات ادراری ندارید ؟
بله پنیری شکل هستن ولی خیلی زیاده
جان دلم سفیسکیم 400 میلی گرم روزی یک بار تا یک هفته مصرف کنید ، همچنین پماد کلوتریمازول واژینال 1 درصد شبی یک اپلیکاتور تا 7 شب استفاده کنید اما دقت کنید که اپلیکاتور بیشتر از یک بند انگشت وارد واژن نشود.
مشکلات ادراری ندارید؟
درد شکم را دقیق تر برایم شرح میدهید؟
جان دلم استراحت خود را افزایش دهید و امشب یک عدد شیاف پروژسترون 400 به صورت مقعدی استفاده کرده و فردا جهت ارزیابی دقیق تر و اطمینان از اینکه پای انقباضات رحمی در میان نیست حتما مراجعه کنید 🌹
خواهش میکنم فاطمه نازنینم 🌹🌹🌹