سلام عزیزم، pct ینی یه عفونتی تو بدنته
ذخیره تخمدانت خوبه، تنبلی نداری با توجه به این ذخیره. البته اگه علائم دیگه نداشته باشی.
قندت هم از نرمال یکی بالاتره
من گلوکوفاژ میخورم..با این حال یعنی بالاس
گلوکوفاژ رو واسه چی میخوری عزیزم؟
از pct هم خیلی نترس حالا، شاید یه سرماخوردگی خفیف یا عفونت ادراری داشته باشی که تو آزمایشا اینا رو بالا پایین میبره، بازم مهم نظر پزشکته.
منم گلوکوفاژ میخورم
قندم ۱۰۱ هست ولی رنج آزمایشگاه من ۱۱۰ بود
ولی دکتر گفت باید زیر ۱۰۰ بشی
والا دیگه نمیدونم چکار کنم
سلام نازنینم
در هنگام انجام آزمایش بیمار بودید ؟تب نداشتید؟ روزهای قبلی بیمار نبودید؟
عفونت قارچی فکرکنم دارم میشه ازون باشه..البته خیلی کم..خارش وسوزش ندارم
جان دلم بله عفونت دخیل است و سطح این مارکر مانع ivf نیست نگران نباشید. سطح قند خون ناشتا هنوز کمی بالا است رژیم غذایی را اصلاح کنید و. قندیجات را تا حد امکان مصرف نکنید.
ذخیره تخمدان هم خوب است ولی بر اساس سطح آن نمیتوان در مرود تخمدان پلی کیستیک یا همان pco نظری داد نتایج آزمایشات هورمونی و سونوگرافی هم لازم هستند 💗
خواهش میکنم مهربان بانو 💗