سلام دوستان و دکتر عزیز دوتا کشاله رانم خیلی درد میکنه بیشترم سمت چپ دردش به طوریه وقتی دراز کشیدم به زور بلندمیشم از درد رحمم خیلی تیر میکشه بنظرتون مشکل چیه چه کار کنم عفنونت ادراری هم دارم اما خیلی کمه دکتر یه بسته سفکسیم داده روزی یدونه دارم مصرف میکنم بنظرتون چه کارکنم حرکات بچه هم خیلی کمتر شده نسبت به قبل
0
1401/10/05
Sahar R
عزیرم درد کشاله ران طبیعیه من از هفته 28 داشتم. میخواستم رو تخت جابجابشم یا لباس عوض کنم از درد اشکم در میومد اواخر که دیگه تکون خوردن دردناک بود
0
1401/10/05
Sahar R
واسه حرکات بچه چرا نمیری یه nst و بیوفیزیکال بدی خیالت راحت بشه هفته دیگه هم که سونو 32 هفتگیه ایشالا همه چیز عالیه نگزان نباش واسه عفونت ادراری هیچی قد اب خوردن تاثیر نداره انقدر بخور یه ریز بری دستشویی
0
1401/10/05
نگار کاظمی
رحمت داره بزرگ میشه بخاطر همون
منم. مثل شما بودم
دکتر بخاطر دردش بهم قرص هیوسین داد
واسه من دردش غیرقابل تحمل بود
از دردش گریه میکردم
منم. مثل شما بودم
دکتر بخاطر دردش بهم قرص هیوسین داد
واسه من دردش غیرقابل تحمل بود
از دردش گریه میکردم
0
1401/10/05
سوال کننده
میترستم میگم بد نباشه
0
1401/10/05
سوال کننده
منم واقعا قبل تحمل نیست بقیه هم میگن طبیعه وزن بچت شاید بالا باشه
0
1401/10/05
سوال کننده
الان ۳۰ هفته و ۷ روزم دکترم واسم نوشت سنو گفت دوسه هفته دیگه انجامش بده
0
1401/10/05
نگار کاظمی
آره عزیزم طبیعیه نگران نباش
ماشالله وزن بچه بالاس بخاطر همینه🥰
ماشالله وزن بچه بالاس بخاطر همینه🥰
0
1401/10/05
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
دردتان با گذشت زمان شدت پیدا کرده ؟
دردتان با گذشت زمان شدت پیدا کرده ؟
0
1401/10/06
سوال کننده
اول فقط سمت چپ بود الان دوتا پامه دردشم تقریبا همونه بیشتر وقتی دراز کشیدم میخوام بلند شم دردش زیاد میشه
0
1401/10/06
پزشک اوما
عزیزم چون ذکر میکنید احساس میکنید حرکات کمتر شده لطفا امروز تست nst و چک انقباض انجام دهید این تست هیچ خطری ندارد، معاینه هم اصلا لازم نیست، اگر در تست مشکلی نبود مکمل کلسیم را هر روز بخورید، اگر با ملایمت تغییر وضعیت دهید، و مکمل منیزیمی پودر منیزیم مگترا یا مگنترا یا قرص منیزیم اکساید 250 را تهیه کرده و روزانه یک عدد مصرف نمایید🌹
0
1401/10/06
سوال کننده
مرسی برم بیمارستان انجام بدم؟
0
1401/10/06
سوال کننده
nstرو چهارشنبه انجام دادم بیمارستان گفت مشکلی نداری الان عکسشو میفرستم
0
1401/10/06
سوال کننده

0
1401/10/06
سوال کننده

0
1401/10/06
سوال کننده
بنظرتون مشکلی هست ؟ بعد این تست هم کشاله رانم درد گرفته
0
1401/10/06
پزشک اوما
بله عزیزم ، از چهارشنبه تا الان حرکات کم شده؟ یا آن زمان هم کم بوده ؟
0
1401/10/06
سوال کننده
اون موقع هم کم بود
0
1401/10/06
سوال کننده
رنگمم پریده
0
1401/10/06
سوال کننده
اما درد کشاله رانم خیلی اذیتم میکنه میخوام پاشم
0
1401/10/06
سوال کننده
موقع هم گرسنه هستم بیشتر تکون میخوره تا موقع که سیر هستم
0
1401/10/06
پزشک اوما
عزیزم اگر آن زمان هم سطح حرکات همین قدر بوده جای نگرانی نیست اما بعد غذا حرکات را پایش کنید، با شیوه شمارش حرکات آشنا هستید؟
بابت درد کشاله. اقدامی که گفتم انجام شود اما اگر در سایر نواحی درد دارید مراجعه کنید از نظر انقباض کنترل شوید
بابت درد کشاله. اقدامی که گفتم انجام شود اما اگر در سایر نواحی درد دارید مراجعه کنید از نظر انقباض کنترل شوید
0
1401/10/06
سوال کننده
حرکاتش بهتر شدع اره شمارشو یکساعت ۴باره واسه درد کشاله رانم nst بدم؟
0
1401/10/07
پزشک اوما
در یک ساعت بعد از خوردن غذا باید 5 حرکت احساس شود، اگر حرکات خوب بود نیازی به تست nst نیست درد کشاله هم اگر افزایشی نیست و با گذشت زمان شدت پیدا نکرده و با استراحت بهتر میشود نیازی. به مراجعه ندارد اقداماتی که گفتم انجام شود ولی اگر اینطور نبود مراجعه کنید با لمس شکم و. توکومتری چک انقباض انجام شود❤️
1
1401/10/07
سوال کننده
مرسی خیلی ممنون دکتر جان
0
1401/10/07
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من🌹🌹
0
1401/10/07
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



524

