سلام و ادب
خانم دکتر چندتا سوال داشتم
طبق تاریخ اوما روزی که میخوام برم سنوگرافی ۱۲ هفته و شش روز هستش ولی طبق تاریخ سنوها ۱۲ هفته و پنج روز میشه
خواستن ببینم با توجه به اینکه سنمم ۳۳ سال هست این تاریخ برای آزمایش و سنو مناسب هستش؟
و اینکه نسخه ی من رو اینجوری نوشتن چرا آزمایش توش نیست؟
میشه آزمایش رو صبح انجام بدم و سنو رو عصر چون نوبت سنوگرافی رو عصر بهم دادم؟
پرسش (1401/10/05):
بهترین زمان آزمایش غربالگری اول
705
27
1401/10/05
سوال کننده
0
1401/10/05
سوال کننده

0
1401/10/05
Fatemeh you
تاریخ سونو ربطی به سن خودت نداره عزیزم
0
1401/10/05
سوال کننده
اخه میگن سن مادر بالا باشه احتمال اینکه آزمایش یه کم خطا داشته باشه هست
0
1401/10/05
Fatemeh you
این نسخه فقط برای سونو هستش عزیزم نسخه آزمایش رو باید جدا مینوشت دکترتون
0
1401/10/05
Fatemeh you
و سوال اخرتون هم جوابش خیر هستش باید سونو رو با خودت ببری آزمایشگاه عزیزم
1
1401/10/05
Fatemeh you
برای سی و پنج به بالا یه درصدی ریسک در نظر میگیرن ولی وقتی جوابها خوب باشه اونم مشکلی نداره شما که زیر۳۵هستی گلم
1
1401/10/05
سوال کننده
ممنونم عزیزم
0
1401/10/05
پروین 🩷
سلام گلم، دکترت ازمایش برات ننوشته؟ این نسخه فقط برای سونو هست. جواب سونو رو هم باید ببری ازمایشگاه
0
1401/10/05
سوال کننده
فک کنم آزمایش رو یادش رفته
0
1401/10/05
fatem F
برای اینکه غربالگری ها دیگه اجباری نیستن خودت باید به دکترت میگفتی برات آزمایش بنویسه
0
1401/10/05
سوال کننده
مطمئنم یادش رفتە اون روز خیلی شلوغ بود وگرنه اصرار بر انجامش داشت
0
1401/10/05
پروین 🩷
اره باید نسخه جدا میداد
0
1401/10/05
سوال کننده
الان من ۱۲ هفتە شش دروز برم دیر نیست؟
1
1401/10/05
fatem F
ولی دکترت خیلی خوش خطه
0
1401/10/05
fatem F
نه دیر نیست خوبه
میتونی عصر سونو بری آزمایش رو فردا صبحش بری ولی میگن بیشتر از یک روز نشه فاصله شون
میتونی عصر سونو بری آزمایش رو فردا صبحش بری ولی میگن بیشتر از یک روز نشه فاصله شون
0
1401/10/05
سوال کننده
همون عصر میرم ایشالا هماهنگ کردم با آزمایشگاه
0
1401/10/05
Malihe____ 💙💖
ربطی ب سنت نداره حالا سن یه مقدار شاید تو ریسک تاثیر بزاره ولی اونم شاید زمانش هم عالیه همون تاریخ انجام بدین نیازی اصن ب نسخه هم نیست شما اول سونو رو انجام میدی بعدش با جواب سونو میری ازمایشگاه ازمایش چون ناشتا نداره هر وقت بری انجام میدن ولی اگه تایم نمونه گیری ازمایشگاه تموم شده بود صبح روز بعد حتما برو
0
1401/10/05
ریحان 🎀
من ۱۲ هفته و ۵ روز رفتم
فرداشم آزمایشم رو دادم
فرداشم آزمایشم رو دادم
0
1401/10/05
سوال کننده
از همگی شما ممنونم
0
1401/10/05
پزشک اوما
سلام نازنینم به روی ماهتون
جان دل اصلا بخش آزمایش خون برایتان درخواست نشده است از پزشک بخواهید درخواست کنند. نکته مهمی که باید بدانید این است که اول سونوگرافی انجام دهید بعد آزمایش خون صورت گیرد و بالعکس آن ممکن نیست (آزمایش خون در همان روز بعد سونوگرافی یا با فاصله کمتر از 24 ساعت انجام شود).
اگر بتوانید حوالی دوازده هفته و دو تا سه روز انجام دهید بهتر است اما اگر نوبت زودتر نتوانستید بگیرید، هیچ مشکلی ندارد در همان زمان انجام داده و دیرتر نشود 🌹
جان دل اصلا بخش آزمایش خون برایتان درخواست نشده است از پزشک بخواهید درخواست کنند. نکته مهمی که باید بدانید این است که اول سونوگرافی انجام دهید بعد آزمایش خون صورت گیرد و بالعکس آن ممکن نیست (آزمایش خون در همان روز بعد سونوگرافی یا با فاصله کمتر از 24 ساعت انجام شود).
اگر بتوانید حوالی دوازده هفته و دو تا سه روز انجام دهید بهتر است اما اگر نوبت زودتر نتوانستید بگیرید، هیچ مشکلی ندارد در همان زمان انجام داده و دیرتر نشود 🌹
1
1401/10/05
سوال کننده
ممنونم عزیزم
0
1401/10/05
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من 🌹🌹
0
1401/10/05
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




