تا خونریزی قطع نشه عکس نمیگیرن که
سلام نازنینم
خونریزی 26 آذر مانند پریود همیشگی بود؟
خونریزی نبود لک خیلی کم بود ک اون روزم کم شده بود رفتم گرفتن
نه اوایلش درد داشتم فقط لکه دیدم بعد کمی شدم اکثرن لخته بود
ادیروز عکس رنگی انجام دادم الان از کمر درد و دل دردنمیتونم خم راست بشم
متوجه شدم عزیزم ، استراحت کنید، مسکن نیز میتوانید مصرف کنید تا شرایط باثبات شود 🌹
ممنون
ولی من هنوز لکه میبینم اونم رنگ قهوه ای از چی میتونه باشه ۱۲پریودیمه
جان دلم باید برای یافتن علت قبل عکس رنگی سونوگرافی انجام میشد ،الان ممکن است علت خود عکس رنگی از رحم باشد صبوری کنید مفنامیک اسید هر 8 ساعت یک عدد مصرف کنید و اگر. تا یک هفته دیگر بهتر نشدید سونوگرافی انجام دهید 🌹
من الان۱۶پریودیمه
چهار پنج از عکس رنگی گزشته
باز لکه قهوه ای و خون اب قهوه ای میبینم
صبوری کنید جانم ، مفنامیک اسید خوردید؟