سلام خانم دکتر عزیز
خواهرم سیکلش ۲۸روزه هست، لتروزول خورده و آمپول آزادسازی تخمک زده، ۳۰آذر باید پریود میشده ولی نشده. امروز ۴دی لک قهوه ای دیده.
به نظرتون این لک پریودیه یا چیز دیگه مثلا لانه گزینی؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



433
1401/10/04




