من امتحاناتم دقیقا افتاده موقع زایمانم میخواستم بدونم سزارین رو تا چند هفته و چند روز میشه به تاخیر انداخت نهایتا؟
و اینکه میشه شیاف استفاده کنیم برای احتیاط؟
این که میگن جنین میاد تو کانال واژن حقیقت داره؟پس خانم هایی که طبیعی نمیتونن و همون روز سزارین میشن به چه شکل هست؟
تا چند روز قبل از تاریخ زایمان ان تی یا پریودی میشه به تعویق بیفته سزارین؟
پرسش (1401/10/04):
سزارین رو تا چند هفته و چند روز میشه به تاخیر انداخت؟
902
49
1401/10/04
سوال کننده
0
1401/10/04
Maryam pormehr
سزارین اختیاری میکنی ساراجان؟
0
1401/10/04
سوال کننده
بله عزیزم
1
1401/10/04
مامان گردو
من سزارین هستم
دکترم میگه هرچی بمونه بهتر
برا 39 هفته و 2 روز وقت داده بهم
به نظرم خودم دیره ولی اون گفت دیر نیست
دکترم میگه هرچی بمونه بهتر
برا 39 هفته و 2 روز وقت داده بهم
به نظرم خودم دیره ولی اون گفت دیر نیست
0
1401/10/04
سوال کننده
تا حالا درد یا مشکلی نداشتین؟
0
1401/10/04
🌼پینار 🌼
اصولا یزارین ده تا دوهفته زودتر هست
میتونین بعد امتحانتون بندازین به نظرم
میتونین بعد امتحانتون بندازین به نظرم
0
1401/10/04
هلیا 💙💜👨👩👦💜💙
من ۳۸هفته و ۴ روز زایمان کردم، ولی اگه میشه بذار بعد از امتحانات برو چون بچه ک بدنیا اومد دیگه تا یمدت از درس فاصله میگیری
0
1401/10/04
مامان گردو
نه خداروشکر
مشکلی نداشتم
مشکلی نداشتم
0
1401/10/04
سوال کننده
آخه امتحاناتم تا چهارم هست ان تی زده ۱۰ ام نمیدونم بشه یا نه
1
1401/10/04
سوال کننده
خودم که از خدامه ایشالله که بشه
0
1401/10/04
سوال کننده
الحمدالله ایشالله منم مشکلی نداشته باشن
0
1401/10/04
سوال کننده
م
0
1401/10/04
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
خیلی دیره سارا
۶ روز فاصله طبیعیت میشه
۵ هم بری دیره کمه کم باید بشه ۱۰ روز
۶ روز فاصله طبیعیت میشه
۵ هم بری دیره کمه کم باید بشه ۱۰ روز
0
1401/10/04
سمانه ودنیز🌊👶🏻
۳۸ هفته و ۴ روز بهترین زمانشه
0
1401/10/04
سوال کننده
ای خدا 🥲
0
1401/10/04
سوال کننده
طبق پریودی یا ان تی؟
0
1401/10/04
سوال کننده

اینم تو اینترنت خوندم نمیدونم چقدر حقیقت داشته باشه
0
1401/10/04
خانم گل .
یعنی دقیقا یکماه دیگه درسته؟
تا اونموقع چهل هفتت هم تموم میشه خیلی دیره
تا اونموقع چهل هفتت هم تموم میشه خیلی دیره
0
1401/10/04
خانم گل .
معمولا سزارین تا پایان هفته 39 انجام میشه
من 38 هفته و 1 روز سزارین شدم
من 38 هفته و 1 روز سزارین شدم
0
1401/10/04
سوال کننده
به منم دکتر همین تاریخ رو داده بچه ات مشکلی نداشت عزیزم؟
0
1401/10/04
سوال کننده
من برای تشکیل ریه اش میترسم
0
1401/10/04
خانم گل .
اینکه خوندی ممکنه بچه بره ب سمت کانال زایمان هم درسته
طبیعیت بارداری همینه دیگه از ی سنی از بارداری ک بگذره بچه میره ب سمت واژن ک دنیا بیاد دیگه
حالا برا ی سریا زودتر این اتفاق میفته برا ی سری ها هم دیرتر و بکمک ورزش و پیاده روی
اما اینکه چرا بعضیا نمیتونن طبیعی زایمان کنن و سزارین میشن بخاطر لگنشونه
طبیعیت بارداری همینه دیگه از ی سنی از بارداری ک بگذره بچه میره ب سمت واژن ک دنیا بیاد دیگه
حالا برا ی سریا زودتر این اتفاق میفته برا ی سری ها هم دیرتر و بکمک ورزش و پیاده روی
اما اینکه چرا بعضیا نمیتونن طبیعی زایمان کنن و سزارین میشن بخاطر لگنشونه
0
1401/10/04
خانم گل .
نه خداروشکر هیچ مشکلی نداشت
تو این سن بارداری بچه کامله دیگه نگران نباش
تو این سن بارداری بچه کامله دیگه نگران نباش
0
1401/10/04
سوال کننده
ایشالله همیشه سالم باشه گل پسرت
0
1401/10/04
خانم گل .
ممنون عزیزم
انشالله شما هم نی نی رو سالم بغل بگیری
انشالله شما هم نی نی رو سالم بغل بگیری
1
1401/10/04
سوال کننده
ممنون از دعای قشنگت مرسی عزیزم
0
1401/10/04
پزشک اوما
سلام نازنینم
بهترین زمان سزارین در هفته 39 بارداری است ولی اینکه برای هر مادر این عمل در چه هفته ای انجام گردد، به این بستگی دارد دلیل سزارین چه باشد، نظر پزشکتان روی چند هفته هست و در پایان امتحانات چند هفته هستید؟
بهترین زمان سزارین در هفته 39 بارداری است ولی اینکه برای هر مادر این عمل در چه هفته ای انجام گردد، به این بستگی دارد دلیل سزارین چه باشد، نظر پزشکتان روی چند هفته هست و در پایان امتحانات چند هفته هستید؟
0
1401/10/04
سوال کننده
سلام دکتر جان یعنی ۳۸ هفته و چند روز یا ۳۹ هفته و چند روز؟
0
1401/10/04
سوال کننده
امتحان آخرم میشم ۳۹ هفته و سه روز طبق پریودی و ۳۹ هفته و یک روز طبق ان تی
0
1401/10/04
سوال کننده
ان تی دو روز عقب ترم دکتر جان
0
1401/10/04
سوال کننده
دکتر ۲ هفته قبل از تاریخ ان تی بهم نوبت داده
0
1401/10/04
سوال کننده
تاریخ زایمان طبق ان تی ۱۰ بهمن و طبق پریودی ۸ بهمن هست دکتر بهم ۲۶ دی نوبت داده
0
1401/10/04
سوال کننده
ولی گفت بازم بستگی به شرایطت داره
1
1401/10/04
پزشک اوما
39 هفته و یک تا دو روز روز زمان خوبی است، باید از پزشکتان جویا شوید چرا در آن زمان قصد سزارین دارند ممکن است طبق سونوگرافی ها وشرایط کلی شما به این نتیجه رسیده باشند
0
1401/10/04
سوال کننده
سپاس دکتر جان تا الان خدارو شکر مشكلي در سونوگرافی ها نداشتم ان شاءالله که باهاشون صحبت کنم و قبول کنن مرسی🙏🏻🙏🏻🙏🏻💖💖💖
1
1401/10/05
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی ، انشالله و در نهایت یادتان باشد پزشک برحسب شرایط شما و دلبندتان بهترین تصمیم را میگیرند حتما به ایشان اعتماد کنید 💗
1
1401/10/05
پزشک اوما
stk: |~|11|~|103_col
1
1401/10/05
سوال کننده
چشم دکتر جان حتما مرسی از شما🥰🙏🏻💖💖
1
1401/10/05
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا باشند مامان مهربان 💗💗
2
1401/10/05
پزشک اوما
stk: |~|11|~|181_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- سزارین در بیمارستان یاس سپید
- زمان دقیق سزارین کیه
- سزارین اختیاری کسی تو یزد سراغ داره؟
- دکتر یا بیمارستانی که سزارین اختیاری انجام بده توی تهران
- خانوما یه لحظه بیاین بخونین خالی از لطف نیست
- خانومای که سزارین کردین
- فردا صبح سزارین میشم، سرفه میکنم راهنماییم کنین لطفا
- نیاز به همفکری و کمک دارم
- بیرون زدگی ناف و نوع زایمان
- دکتر زنان که سزارین قبول کنه در شیراز




