سلام جوابم مشکل داره؟
0
1401/10/04
سوال کننده

0
1401/10/04
سوال کننده

0
1401/10/04
پزشک اوما
سلام مامان جان
در هنگام انجام آزمایش تب داشتید؟ بیمار نبودید؟
در هنگام انجام آزمایش تب داشتید؟ بیمار نبودید؟
0
1401/10/04
سوال کننده
خیر فقط سردرد داشتم
0
1401/10/04
پزشک اوما
عزیزم خوشبختانه دفع پروتئین در حد خطرساز ندارید اما سطح یکی از آنزیم های کبدی بالا است. سطح فاکتور التهابی esrهم بالا گزارش شده اما میتواند ناشی از خود بارداری باشد. حتما نتیجه را در اسرع وقت به اطلاع پزشک خود برسانید تا در مورد زمان زایمان تصمیم گیری کنند 🌹
1
1401/10/05
سوال کننده
سلام ممنونم ازتون چشم حتما
1
1401/10/05
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم🌹🌹🌹
0
1401/10/05
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



280

