عزیزم این روند سقط تو بیمارستانه ولی من خودم اونموقع بهم گفتن پیاده روی کن نصف شب همه خواب بودن من تا دیر وقت تمام سالن بیمارستان دویدم
عزیزم تا میتونی پله ها رو برو بالا پایین برای من که خیلی مفید بود.
پیاده روی سریع کن
حرکت پروانه بتونی انجام بدی خیلی خوبه.
اگر کسی بتونه برات کاچی هم بیاره بخوری خوبه.
انشالله زود انجام میشه برمیگردی خونه.
سلام نازنینم
تا میتوانید راه بروید و تحرک داشته باشید این تنها و بهترین کاری است که میتوانید الان انجام دهید، امیدوارم خیلی زود این پروسه تمام شده و غم و اندوه آن نیز از قلبتان بیرون رود🌹
چیزای سنگین بلند کن من مبل و فرش ....
ممنون دکتر فک کنم دفع کردم و اینکه اندازه جنین ۸ هفته بود نمونه رو داخل کلمن یخ همسرم برد آزمایشگاه بفرستن تهران
این آزمایش چیزیو مشخص میکنه امیدوار باشیم ؟
جان دلم اگر پای مشکلات ژنتیکی در میان باشد تا حدودی ممکن است کمک کند انجام این بررسي خالی از لطف نیست. امیدوارم بعد از این شادی در انتظارتان باشد 🌹
خواهش میکنم نازنینم ، زنده باشید 💗💗