سلام به روی ماهتون مامان جان
همینکه حرکات را احساس میکنید خوب است و معمولا در این هفته ها بدلیل تغییر موقعیت جنین چنین تجاربی طبیعی است، آخرین بار کی سونوگرافی انجام شده ؟
سنو هجده هفته ای رفتم دوباره نرفتم
جان دلم یک وعده غذای پر و پیمان یا یک خوراکی شیرین بخورید و برای نیم ساعت صبر کنید، بعد به پهلوی چپ دراز بکشید. دستتان را بر روی شکم بگذارید. طی نیم ساعت جنین باید 3 حرکت خوب داشته باشد، اگر نداشت نیم ساعت دیگر صبر کنید در مجموع این یک ساعت باید 5 حرکت خوب داشته باشد. اگر بدین شکل بود مشکلی نیست وگرنه باتوجه به سن بارداری بهتر است بک سونوگرافی انجام دهید تا هم موقعیت قرارگیری جنین چک شده و خیالتان راحت شود هم باتوجه به سن بارداری شرایط رشدی مورد ارزیابی قرار بگیرد 🌹
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم 🌹💗🌹