سلام دوستان هرکی تجربه ای داره لطفا بگه.
من تا دو هفته پیش مای بیبی میبستم بچم رو بعد دیدم یکم قرمز شده بهم گفتن مولفیکس ببند. که مولفیکس بستم و بعد یکی دوروز بردمش دکتر بهم دوتا پماد داد که خیلی بهتر شده بود .یک هفته مولفیکس بستم و پماد رو زدم بهتر شد. بچم مریض شد و سرما خوردگی شدید گرفت و خلط شدید داشت امروز خیلی یهتر شده اما الان که مای بیبیش رو داشتم عوص میکردم دیدم خیلیییی قرمز شده و دونه های ریز زده تا زیر نافش و کشاله رانش.ممکنه بخاطر مای بیبی باشه؟یا بخاطر مریضیش بود؟
یه کار اشتباهی ام کردم شوهرم سه تا بسته مولفیکس ۳۴ تایی بودش فکر کنم گرفته من خر همش رو باز کردم تو کمدش چیدم نزدیک ۱۰۰ تا هستش ،اگه بهش حساسیت داشته باشه چیکارشون کنم🥵🥵🥵
چجوری به شوهرم بگم هزار دفعه بهم گفت بازشون نکن من گاو باز کردم همرو
.
بیاید دلداریم بدیددددددددد
پرسش (1401/10/03):
خیلی مهم در مورد پوشک مولفیکس
808
112
1401/10/03
سوال کننده
0
1401/10/03
سوال کننده
بزارین مهمونام برن ازش عکس میزارم.
0
1401/10/03
Samir
دور از جونت کاری که شده
0
1401/10/03
سوال کننده
یعنی بخاطر مولفیکسه
2
1401/10/03
vida zandi
سلام عزیزم
پماد سودا کرم بزن
خوبه زودی قرمزیاشو رفع میکنه
پماد سودا کرم بزن
خوبه زودی قرمزیاشو رفع میکنه
3
1401/10/03
Ayhan 🌜
گلم مولفیکس مارک خوبیه ولی بازم یه دکتر ببری بد نیست
1
1401/10/03
vida zandi
من خودم مولفیکس استفاده میکنم
مولفیکس خیلی خوبه و ضد حساسیت
پمادو بزن اگه خوب نشد
شاید از پوشکش باشه
مولفیکس خیلی خوبه و ضد حساسیت
پمادو بزن اگه خوب نشد
شاید از پوشکش باشه
0
1401/10/03
vida zandi
پسر من مریض شده بود البته دور از جون کوچولو شما اسهال بود
یکم قرمز شده بود بالنش
پماد زدم بهتر شد
یکم قرمز شده بود بالنش
پماد زدم بهتر شد
1
1401/10/03
Arsham z
بزن بببن علائم حساسیت به پوشاک چیه منم واسه بچم اولش مای بی بی بستم ولی بعدش بهش حساسیت نشون داد وکنار کشاله ران پاش تاول زد عوض کردم الام مولفیکس میبندم
0
1401/10/03
سوال کننده
باید برم بگیرم حالا فعلا اینو گرفتم
1
1401/10/03
Arsham z
اگه پماد آردن که سرش زرده هم داری بزنی خوبه
1
1401/10/03
fatem F
مطمئنی از پوشکه؟! اگه با هر دوش واکنش نشون داده شاید حساسیت به چیز دیگه ای هست
0
1401/10/03
فرشته🌸 🌸🌸
عزیزم اصلا خودتو ناراحت نکن اون پوشکارو استفاده کن همون پمادی ک دکتر داده رو هم بزن تا خوب شه و عادت کنه
0
1401/10/03
فرشته🌸 🌸🌸
پسر منم ب مای بی بی حساسیت داره فقط مولفیکس
0
1401/10/03
vida zandi
آره واقعا شاید به چیزی حساسیت داره
ببین جدیدا چیزی دادی که حساسیت داده باشه بهش
ببین جدیدا چیزی دادی که حساسیت داده باشه بهش
1
1401/10/03
Elnaz .
مولفیکس عالیه من واسه پسرم دائم مولفیکس میبستم و هیچوقت مشکلی نداشت.
الانم واسه دخترم دارم مولفیکس میخرم میذارم چون عالیه
الانم واسه دخترم دارم مولفیکس میخرم میذارم چون عالیه
0
1401/10/03
طیبه مامان آریان💙 .
این عالیه پماد آردن با یچیز دیگه دکتر برا بچم داد رفتم خونه اسمشو بهت میگم عالیه
احتمالا به چیزی حساسیت داره.
پسرمنم با همه ی پوشکا دونه میزنه حتما باید پماد بزنم
احتمالا به چیزی حساسیت داره.
پسرمنم با همه ی پوشکا دونه میزنه حتما باید پماد بزنم
0
1401/10/03
Elnaz .
سودوکرم بزن
یا پماد کلوتریمازول و کمی هیدروکورتیزون و زینک رو کف دستت مخلوط کن بزن پاش سریع خوب میشه
یا پماد کلوتریمازول و کمی هیدروکورتیزون و زینک رو کف دستت مخلوط کن بزن پاش سریع خوب میشه
0
1401/10/03
مامانه هستی
لابد از چیزه دیگس اگ ن مولفیکس عالیه
0
1401/10/03
الناز @
مولفیکس سایز چند استفاده میکنی؟
1
1401/10/03
سوال کننده

0
1401/10/03
سوال کننده
وای خدا نکنه از پوشکش باشه
0
1401/10/03
سوال کننده
تاول نیست این گلم دونهدهای ریز و پوستش قرمز شده
0
1401/10/03
سوال کننده
آردن گرفتم عزیز. دکترش ازیترومایسین و یه چی دیگ الان یادم نیست
0
1401/10/03
سوال کننده
اخه چیزی ندادم جز داروهای سرماخوردگیش
0
1401/10/03
Zahra Nasiri
من همیشه مای بی بی میگرفتم یبارگفتم مولفیکس بگیرم ببینم چجوریه جلدکرمی دوبل گرفتم خیلی بیخودبود نصفشواستفاده کرده بودم بچم قارچ گرفت یبارجیش میکردنم میدادخیلی بیخودبودنصفه انداختم دورهمشو مای بی بی جلدابی خیلی باکیفیته مولفیکس جذب نداره بچه قارچ میگیره
0
1401/10/03
سوال کننده
وای خدا نگو😭😭
0
1401/10/03
Zahra Nasiri
اگ عکسشوبدی متوجه میشیم حساسیته یاقارچ یاسوختگی
1
1401/10/03
سوال کننده
بمونین میفرسته
0
1401/10/03
سوال کننده
اعلان رو فعال کنید الان کلی مهمون هستش
0
1401/10/03
سوال کننده

0
1401/10/03
سوال کننده
از اینی که تو عکسه قرمز تره بزارین یکم دیگه پایین شو میفرستم
0
1401/10/03
Parisa. h
فاطمه جان فکر نکنم از پوشک باشه عزیزم حالا پماد بزن ان شالله خوب میشه
اگرم فهمیدی از پوشکه غمت نباشه یکارایی یادت میدیم که شوهرت مقصر صددرصد باشه 😁♥️
اگرم فهمیدی از پوشکه غمت نباشه یکارایی یادت میدیم که شوهرت مقصر صددرصد باشه 😁♥️
0
1401/10/03
رعنا روشا
پاهاش سوخته بازش بزار شب تا صبح یه شلوار پاش کن بزار هوا بخوره
0
1401/10/03
رعنا روشا
بعد هر پی پی ام بشورش روزی یکی دوبارم با شامپو بچه بشورش
0
1401/10/03
سوال کننده
عزیز دلم من بعد هر جیشی میشورمش همش هم بیشتر وقتا هم با شامپو بدن میشورمش
0
1401/10/03
سوال کننده
انشاالله که از پوشک نباشه
0
1401/10/03
سوال کننده
😝😝😝
0
1401/10/03
سوال کننده
افرین بهم یاد بده کم نیارم
0
1401/10/03
Elnaz .
پوسته پوسته شده؟
2
1401/10/03
سوگل "مامان میکائیل"
اینجور نشور بچه بیشتر پوستش خشک میشه اینجور دونه ممکنه بزنه
1
1401/10/03
Elnaz .
اگه پوستس که همون سه تا پمادو باهم بزن تضمین میکنم خیلی زود خوب میشه😎
5
1401/10/03
Elnaz .
با همون آب تنها کافیه. با شامپو بدن زیادی زدن باکتریای مفید پوستشو از بین میبری و قارچ ها به راحتی میتونن رشد کنن
1
1401/10/03
zahra s
حساسیت داره
4
1401/10/03
الی🌟 🧑🍼
عزیزم اکثر بچه ها به مولفیکس حساسیت میدن تعداد کمی نمیدن عوضش کن بزاری کنار بهتر اینه که بچت اینجوری بشه
1
1401/10/03
hadise a
سلام من خودم مولفیکس استفاده میکنم حساسیت نمیده اما دوستم برا دخترش استفاده میکرد میگف پاهاش همش میسوزه عوض کرد درست شد
0
1401/10/04
سوال کننده
اره گلکم بعد پماد اینشکلی شد خیلی قرمزیش هم کم شده از غروب تاحالا
0
1401/10/04
سوال کننده
احساس میکنم با دستمال مرطوب پاک کنم باز جیشش میمونه
0
1401/10/04
سوال کننده
دستتوت درد نککه دوستای گلم انکار خداروشکر بهتر شده
0
1401/10/04
مامان گل
با اب خالی بسور شوینده نزن
3
1401/10/04
ریحانه ع
با دستمال مرطوب و شامپو بدن نشور بچه پوستشحساسیت نشون میده
هر بار با اب تمیز بشوری کافی
شما دستشویی میری هربار خودت مگه با شامپو بدن میشوری
هر بار با اب تمیز بشوری کافی
شما دستشویی میری هربار خودت مگه با شامپو بدن میشوری
2
1401/10/04
ریحانه ع
این حساسیت ها و زیادی تمیزکاری وسواسی بیشتر باعث مریضی میشه
چون باکتری های مفید هم از بین میبره بعدم تو محیط همیشه ایزوله بدن پادتنی تولید نمیکنه بعد با کوچکترین الودگی مریضی بزرگتری سراغش میاد
چون باکتری های مفید هم از بین میبره بعدم تو محیط همیشه ایزوله بدن پادتنی تولید نمیکنه بعد با کوچکترین الودگی مریضی بزرگتری سراغش میاد
5
1401/10/04
مهدیس مامان راستین
دختر برای چی پوشک ها رو چیدی تو کمد خب اونطوری که آلودگی محیط رو به خودش میگیره😑
0
1401/10/04
shima2348 ❤
حساسیت به پروتئین گاوی نداره؟
0
1401/10/04
shima2348 ❤
زیاد شستن هم باعث خشکی پوست بچه میشه عزیزم اگرم میشوری با آب خالی بشور دوست منم همینکارو میکرد بچش همینجوری شد برد دکتر گفت بخاطر شستن زیاده
0
1401/10/04
سوال کننده
😓😓😓
0
1401/10/04
سوال کننده
از این به بعد با اب خالی میشورم عزیزا دستتون درد نکنه
0
1401/10/04
سوال کننده
از وقتی آردن زرد رو زدم قرمزیا خوب شدن اما اینجوری ش
0
1401/10/04
سوال کننده

1
1401/10/04
Zahra Nasiri
خداروشکرقارچ و حساسیت و سوختگی نیس حتمابخاطرشستن زیاده هروقت پی پی کرد ی کوچولوشامپوبچه بزن جیش کردفقط بااب خالی بشور و پمادبزن خوب میشه
0
1401/10/04
مامان گل
پی پی هم کرد با همون اب خالی بشور
0
1401/10/04
مامان گل
منکه تا حالا با صابون یا شامپو نشستم خداروشکر تا الان پوستش نسوخته
0
1401/10/04
سوال کننده
خدارو شکر دستتون درد نکنه عزیزای دلم😍😍💋💋
0
1401/10/04
Zahra Nasiri
Phشامپوبچه خنثی هس و وقتی بچه پی پی میکنه بایدباشامپوبچه شسته بشه تاباکتریش ازبین بره و بدنش تمیزبشه صابون ب هیچ وجه استفاده نکن فقط شامپوبچه موقع پی پی و جیش بااب خالی اینجورهیچ مشکلی پیش نمیاد
1
1401/10/04
سوال کننده
دستت درد نکنه عزیزمم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- مای بیبی تو سیسمونی چه سایزهایی بگیریم؟
- سلام خانما میش منا در مورد سایز پوشک راهنمایی کنید❤❤❤
- سلام.من فردازایمان دارم وزن بچم2400گفتن مای بیبی چه سایزی بایدبگیرم
- بهترین و مناسب ترین مارک مای بیبی
- بچه ها این چه جور پوشکیه ؟ اصلا پوشکه ؟
- گرفتن از مای بیبی ومشکلاتش
- مای بیبی شرتی
- پوشک بدو تولد چه برندی بهتره؟
- مای بیبی دخترم صورتی متمایل به نارنجی شده
- پوشک خوب معرفی کنیم




