کدوم بیشتر مصرف میشه کدوم کمتر؟
منظورم احتکار نیستا 😑 سوءتفاهم نشه
پرسش (1399/08/22):
مای بیبی تو سیسمونی چه سایزهایی بگیریم؟
641
113
1399/08/22
سوال کننده
0
1399/08/22
سوال کننده
اشتباهی یدونه سایز صفر گرفتم روش نوشته نوزاد نارس
فکرکنم اون اصلا مصرف نشه؟
باهاش کیک مای بیبی درست کنم🤣🤣🤣با روبان و عروس
فکرکنم اون اصلا مصرف نشه؟
باهاش کیک مای بیبی درست کنم🤣🤣🤣با روبان و عروس
0
1399/08/22
سانی (فقط خدا)
سلام عزیزم
0
1399/08/22
سانی (فقط خدا)
من فعلا دوبسته یک گرفتم
0
1399/08/22
سانی (فقط خدا)
دوبسته دو
0
1399/08/22
سانی (فقط خدا)
یک بسته سه
2
1399/08/22
مامان بهار خانم
عزیزم من دخترم 3700بدنیا اومد به ماه براش سایز صفر میبستم
0
1399/08/22
سانی (فقط خدا)
زیادنگیر بایداول ببینی چه سایزی بیشتربه دردت میخوره
0
1399/08/22
سانی (فقط خدا)
یک از وزن سه تاپنجکیلوهست
0
1399/08/22
nafas gare
گلم منم بچم ۳۵۰۰ بدنیا اومد صفر میبستم
0
1399/08/22
nafas gare
تا چند روز پیش
0
1399/08/22
سانی (فقط خدا)
صفر فقط یه بسته به نظرم کافیه
0
1399/08/22
سانی (فقط خدا)
چه مارکی نفس جون
0
1399/08/22
مامان بهار خانم
روشون زده تا چند کیلو معمولا سایز یک و دو تا هشت ماه جواب میده بعدش سایز سه خیلی به کار میاد اگه خواستی احتکار کنی رو سایز سه بیشتر کلیک کن.ههههه
0
1399/08/22
nafas gare
من ۳ بسته مصرفم شد
ولی تو سیسمونی ۱ بسته خریدم
ولی تو سیسمونی ۱ بسته خریدم
0
1399/08/22
سانی (فقط خدا)
چونمن برای بچه اولم صفرکوچیک شد
0
1399/08/22
nafas gare
مای بی بی
0
1399/08/22
سانی (فقط خدا)
آها ممنون..پس منم میخرم
0
1399/08/22
nafas gare
❤❤
0
1399/08/22
nafas gare
بازم بستگی ب بچه داره
بچه من لاغر بود
بچه من لاغر بود
0
1399/08/22
سوال کننده
عه پس خوبه بدردم میخوره
0
1399/08/22
سوال کننده
بعد راستی چراالکی میگن گرون شده؟ من شوهرم سایز ۳ رو گرفت همین امشب ۳۵ تومن
سایز صفرم خودم گرفتم ۲۵ تومن
سایز صفرم خودم گرفتم ۲۵ تومن
0
1399/08/22
M vk
عزیزم سایز ۱ استفاده میکنی اوایل
البته اگه صفر گرفتی میتونی چند روز اول استفاده کنی چون خیلی استفاده میشه از طرفی هم فک نمیکنم زیاد کوچیک باشه مگر اینکه بچه درشت باشه
البته اگه صفر گرفتی میتونی چند روز اول استفاده کنی چون خیلی استفاده میشه از طرفی هم فک نمیکنم زیاد کوچیک باشه مگر اینکه بچه درشت باشه
0
1399/08/22
سوال کننده
اره میدونم من دوس دارم یه کشو مای بیبی بچینم بخاطراون😂😂😂😂
0
1399/08/22
سوال کننده
ممنون حتما میگیرم
0
1399/08/22
سوال کننده
مارک مای بیبی خوبه؟؟؟
0
1399/08/22
سوال کننده
حساسیت که نداره
0
1399/08/22
M vk
من فعلا ۵ بسته گرفتم استفاده کردم
0
1399/08/22
M vk
سایز ۱
0
1399/08/22
سوال کننده
حالا میگیرم بچمو کونشو میسوزونه من میمونمو مای بیبیای بازشده و چیده شده تو کشو🤣🤣🤣🤣
0
1399/08/22
M vk
خب چه کاریه دوتا بسته فعلا بگیر
2
1399/08/22
سوال کننده
یعنی تو ۲۰ روز ۵ بسته استفاده میشه؟ اییییول پس باید نصف حقوقمونو بزاریم کنار واسه مای بیبی
0
1399/08/22
سوال کننده
اره دیگه نباید بگیرم خیلی از هرسایز حالا نهایت دوبسته میخرم
0
1399/08/22
M vk
من نمیدونم
من استفاده کردم ،چون بچه زردی داشت تو دستگاه موند ۲ روز شکمش بیشتر کار میکرد
من استفاده کردم ،چون بچه زردی داشت تو دستگاه موند ۲ روز شکمش بیشتر کار میکرد
0
1399/08/22
سوال کننده
ولی چقدر نازن امشب یکیشو بازکردم نگاه کردم روش عکس کارتونی داره کلی بوسش کردم 😅😅😅
0
1399/08/22
nafas gare
🤦♂️🤦♂️🤦♂️🤦♂️
0
1399/08/22
nafas gare
من دوس دارم برگردم ب دوران بارداریم😭😭
0
1399/08/22
nafas gare
بچه داری سخته
0
1399/08/22
سوال کننده
واقعا؟؟؟وای نفس نگو توروخدا من دارم لحظه شناری میکنم
0
1399/08/22
سوال کننده
م
0
1399/08/22
nafas gare
☹☹☹
0
1399/08/22
سوال کننده
شبا گریه میکنه؟
0
1399/08/22
nafas gare
خداروشکر بچم سالمه و پیشمه
ولی فوق العاده سخته
ولی فوق العاده سخته
0
1399/08/22
nafas gare
اره
0
1399/08/22
f ❤
مولفیکس سایز ۱ بگیر
0
1399/08/22
سوال کننده
خداروشکر عزیزم ولی بنظرم نگه داریش شیرین ترازین انتظار کشیدنه
منکه اصلا طاقت ندارم بدنیا بیاد بغلش کنم بازیش بدم
منکه اصلا طاقت ندارم بدنیا بیاد بغلش کنم بازیش بدم
0
1399/08/22
f ❤
اره دقیقا منم دارم دیوونه میشم از انتظاز
0
1399/08/22
سوال کننده
اره شنیدم مولفیکسم کمتر حساسیت نشون دادن بهش
0
1399/08/22
سوال کننده
وای خوش بحالت ۳۷ هفته اییییی
انشاءالله زودی صحیح و سالم بغل بگیریش❤
انشاءالله زودی صحیح و سالم بغل بگیریش❤
0
1399/08/22
سوال کننده
من هنوز معلوم نیست سزارینم یا طبیعی
بیمارستانمم معلوم نیست کدوم دولتی میخوام برم😅😅😅
بیمارستانمم معلوم نیست کدوم دولتی میخوام برم😅😅😅
0
1399/08/22
f ❤
ممنون عزیزم
دهنم سرویس شدم ساعت ساعت شمردم تا اینجا رسیدم
انشالله توهم برسی
دهنم سرویس شدم ساعت ساعت شمردم تا اینجا رسیدم
انشالله توهم برسی
1
1399/08/22
سوال کننده
خوش بحال هرکی میره خصوصی😭
0
1399/08/22
سوال کننده
ولی باورت میشه مال منکه تااینجا برام مثل برق گذشته ولی فکرکنم ازین به بعدش بره رو حالت آهسته
0
1399/08/22
f ❤
منم هنوز معلوم نیس سزم یا طبیعی
0
1399/08/22
سوال کننده
واقعا؟ کی معلوم میشه پس؟
0
1399/08/22
f ❤
از ۳۲ ب بعد سخت میشه
0
1399/08/22
f ❤
لحظه اخر
0
1399/08/22
سوال کننده
پس مگه لگن رو معاینه نمیکنن؟
0
1399/08/22
سوال کننده
یا سونو
0
1399/08/22
f ❤
تا الان ک گفتن طبیعی ولی دوشنبه سونو دارم برم اگ بچه نچرخیده بود
0
1399/08/22
سوال کننده
که بچه چرخیده یا نچرخیده
0
1399/08/22
سوال کننده
اهان خب پس
0
1399/08/22
f ❤
باز هفته دیگش معاینه دارم
0
1399/08/22
سوال کننده
تو کدوم بیمارستان میری؟
0
1399/08/22
f ❤
دولتی
0
1399/08/22
f ❤
ولی ماما همراه میگیرم
0
1399/08/22
سوال کننده
کدوم؟ تهرانی؟
0
1399/08/22
f ❤
نه بابا یکی از شهرستان های خراسان رضوی ن
0
1399/08/22
f ❤
نزدیک مشهد
0
1399/08/22
سوال کننده
آهان ایشالا بسلامتی
0
1399/08/22
f ❤
ممنون سلامت باشی
0
1399/08/22
سوال کننده
منکه میگم فرق نداره دولتی و خصوصیش
0
1399/08/22
سوال کننده
ما اون دردو میخوایم بکشیم دیگه
0
1399/08/22
ارزو ..
من چهاربسته یک چهاربسته دو گرفتم فکنم سه بیشتر استفاده بشه
0
1399/08/22
سوال کننده
تخت و دکتر و درودیوارش فرق کنه مهم نیست
0
1399/08/22
سوال کننده
مهم اینه نی نی هامون سالم و سلامت باشن و مشکلی نداشته باشن
0
1399/08/22
f ❤
اصلا شهر ما خصوصی نداره
0
1399/08/22
ارزو ..
خوب میکنی منم حتما اینکارو میکنم
0
1399/08/22
سوال کننده
دکتراهم یکم مهربون باشن باهامون همین❤
0
1399/08/22
f ❤
فقط یدونه دولتی داره
0
1399/08/22
ارزو ..
ماهم
1
1399/08/22
f ❤
ولی ماماهمراه خیلی میگن خوبه
1
1399/08/22
rahil 😊
من شنیدم اگه بچه پسره
نباید پوشکش تنگ باشه بخاطر بیضه
ولی نمیدونم چه سایزی بایدگرفت
من که هنوزنخریدم ولی قیمتارو دیدم بنظرم مولفیکس و کانفی مناسب بود
مایبیبی که از همه ارزونتربود
نباید پوشکش تنگ باشه بخاطر بیضه
ولی نمیدونم چه سایزی بایدگرفت
من که هنوزنخریدم ولی قیمتارو دیدم بنظرم مولفیکس و کانفی مناسب بود
مایبیبی که از همه ارزونتربود
0
1399/08/22
f ❤
ماما از لحظه اول بری بیمارستان میاد تا بچه شیر بخوره بعد میره
0
1399/08/22
سوال کننده
اره قیمتا خیلی خوبه
0
1399/08/22
سوال کننده
چه خوب
0
1399/08/22
سوال کننده
کاش میشد اینجا فیلم بگیریم بفرستیم از تکون خوردنای نی نی هامون😅
0
1399/08/22
سوال کننده
هزینه اش چقدره؟
0
1399/08/22
rahil 😊
منم ماما همراه میگیرم
و از شنبه کلاس های بارداریم شروع میشه
و از شنبه کلاس های بارداریم شروع میشه
0
1399/08/22
rahil 😊
ولی ماما همراه
با ماما خصوصی فرق داره ها
با ماما خصوصی فرق داره ها
1
1399/08/22
rahil 😊
۳۵۰نهایت۴۰۰
۶ساعت پیشت هستن
اگه روند زایمان بیشتراز۶ساعت بشه ساعتی۵۰تومن به هزینه اضافه میشه
۶ساعت پیشت هستن
اگه روند زایمان بیشتراز۶ساعت بشه ساعتی۵۰تومن به هزینه اضافه میشه
0
1399/08/22
f ❤
۳۵۰ برای بچه های دوم سوم ک ۶ ساعت طول میکشه بچه اول چون ۹ ساعت طول میکشه ۵۰۰
0
1399/08/22
f ❤
هرجقدم بیشتر طول بکشه ساعتی ۵۰
0
1399/08/22
f ❤
کلاساشم دوسه جلسه ۵۰
0
1399/08/22
rahil 😊
نمیدونم والا خودشون اینطور به من گفتن
کلاس ها ۸جلسه ست
جلسه ای۳۰تومن
کلاس ها ۸جلسه ست
جلسه ای۳۰تومن
0
1399/08/22
Ashi Mashi .
زهره جان از الان پوشک گرفتی؟ 😅😅
تاریخ زایمانتو برا کی زدن
تاریخ زایمانتو برا کی زدن
0
1399/08/22
سوال کننده
برای ۱۶ بهمن
تو سیسمونی میخوام بچینم تو کشو بخاطر اونزود گرفتم🤣🤣🤣 حالا میگم شیرخشکم بگیرم یانه؟؟؟
تو سیسمونی میخوام بچینم تو کشو بخاطر اونزود گرفتم🤣🤣🤣 حالا میگم شیرخشکم بگیرم یانه؟؟؟
0
1399/08/22
سوال کننده
ان تی زده ۱۶
آنومالی ۱۱
آنومالی ۱۱
0
1399/08/22
سوال کننده
۱۰ روزدیگه میخوام برم سونو وزن
0
1399/08/22
yasna 💏
عزیزم منم گرفتم ولی قشنگ مصرف شد ...
0
1399/08/22
yasna 💏
یک بیشتر مصرف میشه عزیزم
0
1399/08/22
Ashi Mashi .
ای جان
منم زده ۲۲ بهمن
خیلی حال کردم با شوقت
فردا میرم میخرم منم 😍
منم زده ۲۲ بهمن
خیلی حال کردم با شوقت
فردا میرم میخرم منم 😍
0
1399/08/22
سوال کننده
😅😅😅 فداتشم
0
1399/08/22
سوال کننده
ایشالاکه بسلامتی بدنبا بیان
0
1399/08/22
سوال کننده
من کهنه هم میخوام بخرم نمیدونم چرا عاشق کهنه کردن بچه ام🤣
0
1399/08/22
سوال کننده
چون از قدیم بوده
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- سلام خانما میش منا در مورد سایز پوشک راهنمایی کنید❤❤❤
- سلام.من فردازایمان دارم وزن بچم2400گفتن مای بیبی چه سایزی بایدبگیرم
- بهترین و مناسب ترین مارک مای بیبی
- بچه ها این چه جور پوشکیه ؟ اصلا پوشکه ؟
- خیلی مهم در مورد پوشک مولفیکس
- گرفتن از مای بیبی ومشکلاتش
- مای بیبی شرتی
- پوشک بدو تولد چه برندی بهتره؟
- مای بیبی دخترم صورتی متمایل به نارنجی شده
- پوشک خوب معرفی کنیم




