سلام به روی ماهتون مامان جان
دلیل انجام آزمایش چه بوده ؟
چکاب میخواستم دکتراینارونوشت
دخترم یبوست داره یعنی ترس داره ازدستشویی نمیره میخواستم ببینم عفونت معده داره یانه
آخه چندوقتی یه بارتب میکنه
بهتر بود آزمایش مدفوع هم انجام میشد که انجام نشده است مجموعا در آزمایش دلبند شما همه چیز خوب است و تنها نکته حائز اهمیت بالا بودن پلاکت است اگر در هنگام انجام آزمایش تب داشته علت میتواند همین مساله یا کم آبی بدن باشد مایعات بیشتر به دلبندتان بدهید و نتیجه را به اطلاع متخصص اطفال برسانید 🌹