سلام خانم دکتر عزیز
من از دیروز خیلی لگن درد و کمردرد شدید داشتم با استراحت برطرف و کمتر شد.
از حدود یک ساعت پیش درد استخوان واژن در یک نقطه خاص دارم و حس میکنم ترشحات آبکی دارم زیاد نیست.وقتی دستمال میذارم متوجه میشم.کمردردم خوب شده.به نظرتون نیازه برم سونو یا کار خاصی انجام بدم؟
پرسش (1401/10/03):
دردهای هفته ۲۱ بارداری
330
19
1401/10/03
سوال کننده
0
1401/10/03
Fatemeh you
دقیقا منم این علایم رو دارم از دیشب
0
1401/10/03
Fatemeh you
من حس میکنم عفونت گرفتم
0
1401/10/03
سوال کننده
نمیدونم شاید.
0
1401/10/03
سوال کننده
هفته دیگه باید برم سونو برا طول سرویکس.گفتم اگه مشکلیه زودتر برم
0
1401/10/03
Fatemeh you
من طول سرویکس پونزده هفته دادم۳۶بود شما تا حالا سونوی سرویکس نرفتی؟
0
1401/10/03
سوال کننده
چرا.هفته۱۸ م ۳۶ بود.دکتر گفت ۲۲ هم برو.چون انقباض داشتم
1
1401/10/03
زینب محمودی
سلام عزیزم حتما برو طول سرویکستو چک کن،ان شا الله که چیز خاصی نیست،فقط برو مطمئن بشی،کار سنگین هم نکن جارو برقی و پله و این چیزا رو هم استفاده نکن...در پناه خداوند
0
1401/10/03
شیوا 💙
درد واژن طبیعیه
منم داشتم
منم داشتم
0
1401/10/03
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
دردتان با گذشت زمان شدت پیدا کرده ؟
دردتان با گذشت زمان شدت پیدا کرده ؟
0
1401/10/04
سوال کننده
سلام نه.ولی هی میگیره و باز قطع میشه.
0
1401/10/04
پزشک اوما
عزیزم به جای هفته بعد، همین هفته سونوگرافی جهت تعیین محل طول سرویکس انجام دهید ، یک آزمایش آنالیز و کشت ادرار انجام دهید ، ترشحات بودار نیستند؟
0
1401/10/04
سوال کننده
نه بو ندارد.سوزش و خارش ندارم.
در ضمن میوم هم دارم احتمال داره دردها به خاطر اون باشند؟
امروز هم اصلا درد نداشتم.با استراحت کامل دردام کم میشن.
ممنون از پاسخگویی تون
در ضمن میوم هم دارم احتمال داره دردها به خاطر اون باشند؟
امروز هم اصلا درد نداشتم.با استراحت کامل دردام کم میشن.
ممنون از پاسخگویی تون
1
1401/10/04
پزشک اوما
اگر دردها کاملا برطرف شده اند، میتوانید سونوگرافی را به هفته بعد موکول کنید اما اگر حتی ذره ای تکرار میشود من موافق این هستم که هرچه زودتر سونوگرافی انجام شود. نمیتوان یه قطعیت در مرود علت دردها بدون سونوگرافی نظر داد💗
1
1401/10/04
سوال کننده
ممنون و تشکر از شما
0
1401/10/04
پزشک اوما
خواهش میکنم گل من ❤️
0
1401/10/04
پزشک اوما
stk: |~|12|~|247
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




