سلام..
خانما من بعد از زایمانم تا حالا پریود نشدم تا همین چند روز پیش ۴ روز خیلی کم لکه بینی داشتم ک الان ندارم
رابطه مشکوک هم نداشتم..
بنظرتون این لکه بینی از چی میتونه باشه طببعیه؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



393
1401/10/02

