با سلام خدمت دکتر اوما
خانم دکتر من چندوقته ترشح خلط مانند سفید بدون بو دارم و خارش هم هر چند روز یکبار دارم بیشتر زمانی ک شلوار گرم وزمستونی میپوشم
حالا سوالم اینه من عفونت دارم؟نیازه برم دکتر؟دکترمعاینه باید کنه واسه تشخیص ؟
یا خودم میتونم با تجویز داروی مجاز در بارداری استفاده دارویی داشته باشم؟
پرسش (1401/10/02):
ترشح خلط مانند بدون بو نشانه چیست؟
392
21
1401/10/02
سوال کننده
1
1401/10/03
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
اگر خارش دارید، سفیکسیم 400 میلی گرم روزی یک عدد تا یک هفته مصرف کنید ، لباس زیر تا حد امکان نپوشید. مایعات بیشتر بخورید، حتما بعد از هربار استفاده از سرویس بهداشتی خودتان را با دستمال کاغذی با یک حرکت یک طرفه از سمت واژن به مقعد خشک کنید ، مواد قندی را کمتر مصرف کنید و اجازه ندهید ناحیه تناسلی مرطوب بماند تعویض روزانه لباس زیر بسیار کمک کننده هست🌹
اگر خارش دارید، سفیکسیم 400 میلی گرم روزی یک عدد تا یک هفته مصرف کنید ، لباس زیر تا حد امکان نپوشید. مایعات بیشتر بخورید، حتما بعد از هربار استفاده از سرویس بهداشتی خودتان را با دستمال کاغذی با یک حرکت یک طرفه از سمت واژن به مقعد خشک کنید ، مواد قندی را کمتر مصرف کنید و اجازه ندهید ناحیه تناسلی مرطوب بماند تعویض روزانه لباس زیر بسیار کمک کننده هست🌹
0
1401/10/03
سوال کننده
سلام خانم دکتر لباس زیر ک نمیپوشم ؛ بقیه نکات رو هم چشم
ممنونم از راهنماییتون
ممنونم از راهنماییتون
0
1401/10/03
سوال کننده
فقط خانم دکتر عزیز خارش من واژن نیس اطراف واژنه قسمتی ک مو هست و ببخشید زمانی ک شیو میکنم تو رویش مجددموها خارش من بیشتره امکان داره ربطی ب عفونت نداشته باشه خارشم؟
و اگر بی ربطه ترشح من طبیعیه؟
و اگر بی ربطه ترشح من طبیعیه؟
0
1401/10/03
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا عزیز جانم 🌹
ترشحاتتان پنیری شکل نیستند ؟
ترشحاتتان پنیری شکل نیستند ؟
0
1401/10/03
سوال کننده
نه مثل خلط هست و اطراف خلط یکم پنیری شکل
ک اون پنیری شکلها نمیدونم مستقیم از واژن ترشح میشن یا بخاطر خارش اطراف واژنم بوجود میان
ک اون پنیری شکلها نمیدونم مستقیم از واژن ترشح میشن یا بخاطر خارش اطراف واژنم بوجود میان
0
1401/10/03
سوال کننده
امیدوارم واضح تونسته باشم توضیح بدم
0
1401/10/03
پزشک اوما
متوجه شدم عزیزم ، سوال آخر اینکه به جز زمان رویش مو سایر مواقع هم حس خارش هست؟
0
1401/10/03
سوال کننده
نه نداشتم تاحالا
فقط یک مورد که امروز دیدم اینکه ترشحم سبز رنگ شده بود
فقط یک مورد که امروز دیدم اینکه ترشحم سبز رنگ شده بود
0
1401/10/03
سوال کننده
ترشح سبز رنگ هم بلافاصله از واژن خارج میشه
0
1401/10/03
سوال کننده
خانم دکتر عزیز من عصر رفتم دکتر بهم پماد کلوتریمازول با اپلیکاتور داده چقد باید از اپلیکاتور رو داخل واژن کنم؟
0
1401/10/04
پزشک اوما
جان دلم بنابراین قطعا درمان لازم است اپلیکاتور بیشتر از یک بند انگشت وارد واژن نشود 🌹
1
1401/10/04
سوال کننده
ممنونم از لطفتون خانم دکتر عزیز
1
1401/10/04
پزشک اوما
خواهش میکنم نازنینم 💜💜
1
1401/10/04
پزشک اوما
stk: |~|11|~|110_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




