سلام دوستان و اومای عزیزم حالتون خوبه
من چند وقتیه که این زیر سینم سمت چپ خیلی درد اول که دکترا تشخیص دادن کلیه ام که خداراشکر نیست معده ام هست توروخدا میشه راهنماییم کنین چی بخورم تا بهتر بشم
پرسش (1401/10/02):
درد شدید معده و سوزش معده
344
19
1401/10/02
سوال کننده
0
1401/10/02
Bahar ❤
سلام پنتوپرازول بخور ناشتا
0
1401/10/02
نسترن ..
ادی ژل بخور اب رو اتیشه
0
1401/10/02
سوال کننده
چجوری بخورم هروقت. درد داشتم
0
1401/10/02
نسترن ..
نیم ساعت بعد غذا ..هر وقتم درد داشتی بخور دو قاشق ..برا یبوست هم خوبه نمیزاره یبوسبشی شکمت کار میفته درد معدت میفته
0
1401/10/02
سوال کننده
وای دست درد نکنه حتما میخرم 🥺🥺🥺 دارم میمیرمممم
0
1401/10/02
سوال کننده
به معنای واقعی کلمه جون دادن تو این چند روز فهمیدم
0
1401/10/03
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان
برای بهبود این شرایط شبی یک عدد فاموتیدین بخورید و به علاوه تعداد وعده های غذایی را افزایش داده و از حجم هر وعده کم کنید. همراه با غذا و مایعات نخورده و بین مصرف غذا و مایعات حداقل نیم ساعت فاصله قرار دهید. بعد از مصرف غذا تا حداقل یک ساعت دراز نکشیده و خم نشوید. سر و بالاتنه را بالاتر از سطح بدن قرار دهید (با زاویه 30 درجه). و نیمه نشسته بخوایید. روزانه چند عدد بادام خام بخورید. سرخ کردنی و ادویه مصرف نکنید. غذا و چای را خیلی داغ نخورید. صبح ها هنگام بیدار شدن قبل از بیرون آمدن از تخت برای 30 دقیقه صبر کنید. بعد غذا اگر درد داشتید شربت آدی ژل مصرف کنید تا روزی 3 قاشق موردی ندارد ،
همچنین باتوجه به سن بارداری جهت کنترل فشار خون و دفع پروتئین در ادرار مراجعه کنید تا از نبود مشکلی جدی به نام مسمومیت حاملگی یا همان پره اکلامپسی مطمئن شویم اگر موردی نبود و. فاموتیدین جواب نداد، صبح ها ناشتا یک عدد پنتوپرازول مصرف نمایید 🌹
برای بهبود این شرایط شبی یک عدد فاموتیدین بخورید و به علاوه تعداد وعده های غذایی را افزایش داده و از حجم هر وعده کم کنید. همراه با غذا و مایعات نخورده و بین مصرف غذا و مایعات حداقل نیم ساعت فاصله قرار دهید. بعد از مصرف غذا تا حداقل یک ساعت دراز نکشیده و خم نشوید. سر و بالاتنه را بالاتر از سطح بدن قرار دهید (با زاویه 30 درجه). و نیمه نشسته بخوایید. روزانه چند عدد بادام خام بخورید. سرخ کردنی و ادویه مصرف نکنید. غذا و چای را خیلی داغ نخورید. صبح ها هنگام بیدار شدن قبل از بیرون آمدن از تخت برای 30 دقیقه صبر کنید. بعد غذا اگر درد داشتید شربت آدی ژل مصرف کنید تا روزی 3 قاشق موردی ندارد ،
همچنین باتوجه به سن بارداری جهت کنترل فشار خون و دفع پروتئین در ادرار مراجعه کنید تا از نبود مشکلی جدی به نام مسمومیت حاملگی یا همان پره اکلامپسی مطمئن شویم اگر موردی نبود و. فاموتیدین جواب نداد، صبح ها ناشتا یک عدد پنتوپرازول مصرف نمایید 🌹
1
1401/10/03
سوال کننده
ممنون پزشک اومای عزیزم 🥺🥺🥺😍😍😍خیلی کمکم کردین
0
1401/10/03
سوال کننده
میشه بگین چه غذا های مناسب هست تا بخورم
0
1401/10/03
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل دوست داشتنی ❤️
جان دلم تمام غذاها مناسب هستند فقط سرخ کردنی و پر ادویه نباشند و همراه با غذا مایعات نخورید
جان دلم تمام غذاها مناسب هستند فقط سرخ کردنی و پر ادویه نباشند و همراه با غذا مایعات نخورید
0
1401/10/03
سوال کننده
من از همه غذا ها میترسم دیگه بخورم 🥺
0
1401/10/03
سوال کننده
فقط سوپ خوردم این چند روز
0
1401/10/04
پزشک اوما
نترسید جانم با مصرف داروها مشکل حل میشود
1
1401/10/04
سوال کننده
خیلی ممنون پزشک اومای عزیزم
1
1401/10/04
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل ❤️❤️
0
1401/10/04
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- پریود یکروزه چه دلیلی داره
- آیا ممکن هست باردارباشم؟
- هماتومی ها بیاید سریع
- مصرف عرق کاسنی از هفته چندم بارداری؟
- وای خدایا باورم نمیشه یعنی باردارم
- علت ترشح قهوه ای در هفته نهم بارداری
- استراحت در سرکلاژ باید در چه حد باشه ؟
- اقدام در دو روز قبل از تخمک گذاری و نداشتن علائم بارداری
- بچه ها بیبی چکم مثبته؟
- زمان مناسب شروع قرص لتروزول




