یه سوال از پزشکان محترم اطفال داشتم اینکه دخترم خیلی عسل دوست داره یعنی شب و روز فقط میخواد نون و عسل بخوره میخواستم بپرسم ضرر نداره براش؟
1
1401/10/02
خانم گل .
برادر زاده منم همینه هر روز میخوره
کلا صبحانه ش فقط عسله
فک نمیکنم مشکلی داشته باشه
کلا صبحانه ش فقط عسله
فک نمیکنم مشکلی داشته باشه
0
1401/10/02
مهربانو ❤️
سعی کن عسل با مغزیجات بهش بدی بهتره
1
1401/10/02
مهربانو ❤️
بادام و گردو و پسته
1
1401/10/02
افسانه ☺☺💕💕
عسل اگه طبیعی باشه که ضرر نداره ولی متاسفانه این عسلها عسل نیستند کلا شکر هستن زیادیش خوب نیست
0
1401/10/02
سوال کننده
البته عملش طبیعیه از جای مطمئن میگیرم ولی خوب بازم هرچیزی زیادش ضرر داره
0
1401/10/02
سوال کننده
معجون دارم از ۴ مغز و خرما و ارده گاهی اوقات اونارو میخوره ولی بیشتر نون و عسل دوست داره
1
1401/10/02
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون عزیزم
مامان جان قطعا زیاده روی در هر خوراکی میتواند ضرر داشته باشد و عسل حتی اگر طبیعی باشد نیز بدلیل اینکه قند خون را بالا میبرد نباید بیشتر از حد مصرف گردد، برای صبحانه یا مثلا یک میان وعده میتوانید اجازه بدهید به دلخواه خود بخورد اما دیگر سایر وعده ها حاوی عسل نباشد ❤️
مامان جان قطعا زیاده روی در هر خوراکی میتواند ضرر داشته باشد و عسل حتی اگر طبیعی باشد نیز بدلیل اینکه قند خون را بالا میبرد نباید بیشتر از حد مصرف گردد، برای صبحانه یا مثلا یک میان وعده میتوانید اجازه بدهید به دلخواه خود بخورد اما دیگر سایر وعده ها حاوی عسل نباشد ❤️
1
1401/10/03
سوال کننده
سپاسگزارم ❤
0
1401/10/03
پزشک اوما
خواهش میکنم جان دلم 🌹
0
1401/10/03
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



754

