سلام وقت بخیر، من از دیروز یک طرف سرم درد شدید میگیره چشمام و بینیم میسوزه. بعضی وقتا سمت راست بعضی وقتا سمت چپ... بینیمم گرفته. استامینافون ساده خوردم یکمی بهتر شد .
تبم ۳۶.۸ درجهست
فشارمم ۹ بود
راهنمایی میکنید چیکار باید بکنم؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



406
1401/10/02




