سلام
خونریزی من بعد از زایمان کمتر از پریودیم بود و داشت کمتر میشد
چند روزی هم ترشحات سبز میدیدم
از روز ۲۷ امِ بعد زایمان،یهو خونریزیم شبیه پریودی و قرمز شد(دیگه اون ترشحات هم نیستن)
طبیعیه این حالت؟ممکنه شروع پریود باشه؟
ممنون🌹
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



393
1401/10/02




