سلام خانم دکترنازنین دخترکوچولو من یک هفته ای هست که ضربه هاشو متوجه میشم اماخب خیلی پایین میزنه یکوقتا به مثانه میزنه ک باعث بی اختیاری ادرارممیشه این طبیعی خانم دکتریا پایینه بچه طول سرویکس ام کلا چک نشده واینکه سونوگرافی هجده هفته بریچ بود
0
1401/10/02
masomeh ♥️
منم خیلی پایین حس میکنم جوری که انگار پاش میخواد بزنه بیرون از واژن🤦
البته پیش نافمم بعضی وقتا حسش میکنم خیلی کم
البته پیش نافمم بعضی وقتا حسش میکنم خیلی کم
0
1401/10/02
. .
سلام عزیزدلم فک نمی کنم پایین باشه هم بریچه هم تو ۲۰ هفته قله رحم تازه می رسه به ناف یعنی کلا دختر کوچولوت تقریبا زیر نافه فعلا
0
1401/10/02
. .
دلم برای لگدهای دخترم تنگ شد 😁
1
1401/10/02
masomeh ♥️
فکنم طبیعی باشه تو هفته های ما
0
1401/10/02
masomeh ♥️
که حرکاتش پایین حس بشه
1
1401/10/02
ریحان 🎀
منم تا هفته ی پیش حس میکردم دخترم روی مثانم میکوبه
0
1401/10/02
ریحان 🎀
😐😐
1
1401/10/02
ریحان 🎀
و اتفاقا حس خوشایندی نبود
0
1401/10/02
ریحان 🎀
الحمدالله الان حرکاتشو بالاتر حس میکنم
0
1401/10/02
نسیم م
مهشید ضربه روی مثانه و بی اختیاری تو رو کاری ندارم، دلم دختر خواست😍😂 کار دست من ندی هوس کنم دخترررررررر.
😂مراقب عروس من باش
😂مراقب عروس من باش
1
1401/10/02
✨❤️ ✨❤️
منم هم هفته تو بودم اینجوری فکر میکردم ولی خداروشکر هیچی نبودهمین الانشم پایین حس میکنم
1
1401/10/02
عاطفه پیروز
منم دلم میخواد 🙈🙈
2
1401/10/02
سوال کننده
اه پس طبیعیه خداروشکر دیگه داشتم میترسیدم
0
1401/10/02
نسیم م
آره دیدم یکجا دیگه هم گفتی...خدا گل های زندگیت رو سلامت و شاداب نگه داره برات
1
1401/10/02
سوال کننده
خب خداروشکر سردرد شدم بهش فکرمیکردم
1
1401/10/02
نسیم م
مهشید چون دختره از نظر من حق داره هرجور میخواد لگد بزنه😂😂😂😂😂😂
0
1401/10/02
سوال کننده
ای جان انشالله اگه ب خیروسلامتی ات باشه دختردارم بشی چشم من مواظب اش اگه این خانم کمتراذیت کنه
0
1401/10/02
نسیم م
هرکه طاووس خواهد جور هندوستان کشد، والله بوخودا
0
1401/10/02
سوال کننده
وای نسیم الان لوله کش توخونه مون هریکربع بخاطر لگدها خانم دسشویی ام هی میگم اب وصل کنید قطع کنیدالانه ک بگه مارومسخره کردید🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️
0
1401/10/02
الی 😍T_K
سلام مهشید
منم دقیقا پایین میزنه انگار تو واژنه
مگه نباید بالا باشه...
منم دقیقا پایین میزنه انگار تو واژنه
مگه نباید بالا باشه...
2
1401/10/02
نسیم م
من اگر دختر باردار بودم، از بس که دوست دارما، فکر کنم از ذوق سکته میکردم🤣 خیلی بی جنبه ام. واقعاً برات خوشحالم مهشید😍
1
1401/10/02
نسیم م
پاره شدم🤣
0
1401/10/02
سوال کننده
این طاووس اگه بالابزنه خداخیرش بده حداقل لذت ببریم ازلگدها نه ترس ازریختن آبرو
1
1401/10/02
سوال کننده
انگارهمین پایین جای درسته🤣🤣🤣
0
1401/10/02
نسیم م
طاووس من هرجا دوست داری بزن، نفس من، بی خیال مامان مهشید😍 آخی....تصورش کردم داداشش بوسش کنه😍نازش کنه
0
1401/10/02
نسیم م
مهشید به سلامتی کی زایمان میکنی
0
1401/10/02
الی 😍T_K
والا بخدا
منم دقیقا قسمت جایی از واژن که مو رشد میکنه همونجاها میزنه
منم تو سونو گفت بریچه
منم دقیقا قسمت جایی از واژن که مو رشد میکنه همونجاها میزنه
منم تو سونو گفت بریچه
0
1401/10/02
نسیم م
ضعف کردم
0
1401/10/02
الی 😍T_K
با پاست
0
1401/10/02
سوال کننده
ای جون دلم تودوتا گل پسرداری ماشالله همه چی تموم خدااونا ببخشه برات
0
1401/10/02
سوال کننده
بیخیال آبروش یکهودیدی شلوارعوض شد 😅😅😅
2
1401/10/02
نسیم م
واقعاً بچه بچه است و فرقی نداره، پسر هم که بشه تخم چشم آدمه، ولی دختر خب ی چیز دیگه است. چشم و چراغ خونتون بشه الهی
0
1401/10/02
سوال کننده
انشالله اخرفروردین یا اردیبهشت تو ان تی زده دوم اردیبهشت ک چون سزام فک کنم بشه فروردین
1
1401/10/02
الی 😍T_K
😍😍😍😍😍😍👍 منم دخملی دارم 😍😍😍
1
1401/10/02
نسیم م
منم ۳۱ فروردینم، امیدوارم ی دختر قوی، بااحساس و با مسئولیت مثل خاله نسیم بشه😂😂😂😂خودشیفته هم خودتی مهشید
0
1401/10/02
سوال کننده
خب پس هیچی دیگه من فک کنم عضلات مثانه ام ضعیفه انقد که شل میریزه دسشویی
0
1401/10/02
نسیم م
الهی😍
0
1401/10/02
الی 😍T_K
طبیعیه
منم هروقت اینجوری حس میکنم که قشنگ ضربه میزنه اون پایین یا پایین نافم
جیشم میگیره خخخخ
منم هروقت اینجوری حس میکنم که قشنگ ضربه میزنه اون پایین یا پایین نافم
جیشم میگیره خخخخ
1
1401/10/02
سوال کننده
تعریف هات کاملا بجاس برای من توهم الگو یک دخترقوی یک مادرخوب و یک همسرفوق العاده ای هرمادری آرزوداره دخترش عین توبشه
0
1401/10/02
الی 😍T_K
ان شاء الله خدا گل پسرای خودت رو هم حفظ کنه
😍😍😍😍👍
😍😍😍😍👍
1
1401/10/02
نسیم م
شوخی کردم قربونت برم.
در کل خانمهای فروردینی پرقدرت و توانمندند، کاری نیست که نتونند از پسش بربیان
در کل خانمهای فروردینی پرقدرت و توانمندند، کاری نیست که نتونند از پسش بربیان
0
1401/10/02
سوال کننده
مال من سرریزم میکنه خواهرالان سرهمین تندتندمیرم ک جلو لوله کش آبرومنره🤦♀️🤦♀️🤦♀️
0
1401/10/02
نسیم م
مررررسی
0
1401/10/02
نسیم م
پد بذار
پد روزانه
پد روزانه
1
1401/10/02
الی 😍T_K
😂😂😂😂😂😂 نه دیگه تا اون حد نیست.
0
1401/10/02
سوال کننده
آره دقیقا میذارم اماامشب تموم شده
0
1401/10/02
عاطفه پیروز
فدات گلم خدا پسرهای قشنگتو حفظ کنه برات
0
1401/10/02
الی 😍T_K
مهشید من همون قسمتا که ضربه میزنه خیلی درد میکنه بخصوص تو قسمت واژن
انگار میخواد بزنه بیرون
انگار میخواد بزنه بیرون
0
1401/10/02
سوال کننده
اره دقیقا منم همینطورم و جالبه موقع علیسان اینجوردردها یادم نمیاد
0
1401/10/02
الی 😍T_K
چرا واقعا خخخخ من داشتم اونروز با یکی از دوستام صحبت میکردم
یه پسر 3 ساله داره
الان بارداره
میگه الان حسایی که دارم سر بچم نداشتم یا اصلا حالیم نبوده خخخ
یه پسر 3 ساله داره
الان بارداره
میگه الان حسایی که دارم سر بچم نداشتم یا اصلا حالیم نبوده خخخ
0
1401/10/02
الی 😍T_K
دخترا دیوثن خخخخ گودزیلاهای آینده ان دیگه
0
1401/10/02
الی 😍T_K
😂😂😂😂😂😍😍😍😍😍😍❤️❤️❤️❤️❤️
0
1401/10/02
سوال کننده
دقیقا من موقع علیسان همش خواب بودم فک کنم نصف این درد و دسشویی داشتن ها و ضربه هاتوخواب بوده ک متوجه نمیشدم
0
1401/10/02
الی 😍T_K
پس چی میگن که سر پسر زرنگی خخخخ توکه خواب بودی همش 😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣
0
1401/10/02
سوال کننده
اره ازننه شون شروع ب اذیت کردن
0
1401/10/02
الی 😍T_K
والا بخدا. 😊😊😊😊قربونش برم
ان شاء الله سالم و سلامت دنیا بیان
ان شاء الله سالم و سلامت دنیا بیان
0
1401/10/02
سوال کننده
الکی همش من تا نه ماه ویارداشتم وخواب بودم تازه غذاهم نمیپختم سردخترم دوبارتاحالا خونه تکونی کردم
0
1401/10/02
سوال کننده
انشالله❤️❤️❤️
0
1401/10/02
الی 😍T_K
جدی چه جالب
نه منکه از اول ویار و حالت تهوع داشتم
ویار به سینک ظرفشورم
الان که کم شده و رفته بهتر شدم و کارامو میکنم
نه منکه از اول ویار و حالت تهوع داشتم
ویار به سینک ظرفشورم
الان که کم شده و رفته بهتر شدم و کارامو میکنم
0
1401/10/02
الی 😍T_K
طول سرویکست چند بود
من تو انومالی 37 بود
من تو انومالی 37 بود
0
1401/10/02
الی 😍T_K
سونوی بعد انومالی چند هفته است؟؟؟
0
1401/10/02
سوال کننده
تاحالا چک نکردم🤪
0
1401/10/02
سوال کننده
بین ۲۸ تا ۳۲ سونووزن
0
1401/10/02
. .
دخترا همه ناز هستن 😆😆
1
1401/10/02
. .
آدم یادش میره به نظرم من خیلی اذیتهامو داره یادم میره کم کم
0
1401/10/02
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون مامان جان
مهشید جانم اگرچه بدلیل بریج بودن گل دخترمان این شرایط میتواند کاملا طبیعی باشد اما چون اصلا طول سرویکس چک نشده در این هفته حتما سونوگرافی جهت ارزیابی طول سرویکس انجام دهید تا خیالمان از هر جهت راحت شود ❤️❤️
مهشید جانم اگرچه بدلیل بریج بودن گل دخترمان این شرایط میتواند کاملا طبیعی باشد اما چون اصلا طول سرویکس چک نشده در این هفته حتما سونوگرافی جهت ارزیابی طول سرویکس انجام دهید تا خیالمان از هر جهت راحت شود ❤️❤️
1
1401/10/02
سوال کننده
چشم خانم دکترعزیزم حتما انجام میدم ❤️❤️❤️
1
1401/10/02
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا عزیز مهربانم ❤️❤️
1
1401/10/02
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



623

