سلام خانم دکتر عزیز، من چندسالی هست ک کم کاری تیروئید دارم، هر روز یدونه قرص کامل لووتیروکسین میخورم بجز جمعه ها، ممنون میشم آزمایشمو تفسیر کنید❤️ آیا همین روال قرص خوردن رو باید ادامه بدم؟
0
1401/10/01
سوال کننده

1
1401/10/02
zZzZz z
آزمایشتون خوبه
1
1401/10/02
پزشک اوما
سلام به روی خوشگلتون مامان جان
خوشبختانه نتیجه آزمایش خوب است ولی این نتیجه با مصرف لووتیروکسین حاصل شده است بنابراين بله فعلا ادامه دهید و 6 ماه بعد آزمایش را تکرار کنید تا در مورد روال درمانی تصمیم گیری شود 🌹
خوشبختانه نتیجه آزمایش خوب است ولی این نتیجه با مصرف لووتیروکسین حاصل شده است بنابراين بله فعلا ادامه دهید و 6 ماه بعد آزمایش را تکرار کنید تا در مورد روال درمانی تصمیم گیری شود 🌹
1
1401/10/02
سوال کننده
چشم، خیلی ممنونم ازتون😘❤️❤️❤️❤️
1
1401/10/02
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم 💜💜
1
1401/10/02
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
0
1401/10/12
خانم گل .
سلام هلیا جان
من داشتم راجب تیرویید سرچ کیکردم تاپیک شمارو دیدم
منم امروز متوجه شدم کم کاری تیروئید دارم
میخواستم بپرسم کم کاری درمان داره یا باید همیشه قرص مصرف بشه؟
من داشتم راجب تیرویید سرچ کیکردم تاپیک شمارو دیدم
منم امروز متوجه شدم کم کاری تیروئید دارم
میخواستم بپرسم کم کاری درمان داره یا باید همیشه قرص مصرف بشه؟
0
1401/10/12
خانم گل .
خیلی نگرانم هنوز ازمایشمو ب دکتر نشون ندادم
0
1401/10/13
سوال کننده
سلام عزیزم اکثرا اوناییکه تو سن کم هستن خوب میشن ولی ماها تا اخر باید با قرص تنظیمش کنیم
0
1401/10/13
سوال کننده
خیره ان شاءالله عزیزم
0
1401/10/13
سوال کننده
دکتر ک میگفت نه میکشه نه خوب میشه تا اخر باید قرص بخوری
0
1401/10/13
خانم گل .
ای بابا😞😞😞
0
1401/10/13
سوال کننده
توکلت ب خدا عزیزم ان شاءالله برا شما خوب میشه
0
1401/10/13
خانم گل .
یعنی همین ک نمیکشه باید خداروشکر کنیم😩
0
1401/10/13
سوال کننده
این باز خوبه با قرص مشکلی نداره ادم، من با این سن کم دیسک کمرم دارم کاش اونم با قرص تحت کنترل بود😢😭
0
1401/10/13
خانم گل .
خوب ک با چیزایی ک دوستان گفتت دیگه انگار بعیده☹️
اما همین ک گفتن ب بچه ها منتقل نمیشه دلم ارومتر شد
خیلی نگران این موضوع بودم
اما همین ک گفتن ب بچه ها منتقل نمیشه دلم ارومتر شد
خیلی نگران این موضوع بودم
0
1401/10/13
سوال کننده
البته اگه کنترل نشه تو بارداری رو بچه تاثیر میذاره
0
1401/10/13
سوال کننده
ولی ارثی بودنشو نمیدونم چون مادرمم کم کاری داره منم دارم
0
1401/10/13
خانم گل .
عزیزم دیسک فقط استراحت میخواد
خواهر شوهر من دیسک کمرش ب قدری شدید شده بود ک فک کن شست پاش کلا از کار افتاده بود
دکتر میگفت باید عمل کنی
خواهر شوهرم سه ماه کامل استراحت کرد ( استراحت مطلق)
بعد کامل خوب شد بعد تازه باردارم شد الان بچه اش چهار سالشه
هنوزم کمر درد داره بخاطر بچه بغل کردن و کار خونه
اما دیگه ب اون شدت نیست
خواهر شوهر من دیسک کمرش ب قدری شدید شده بود ک فک کن شست پاش کلا از کار افتاده بود
دکتر میگفت باید عمل کنی
خواهر شوهرم سه ماه کامل استراحت کرد ( استراحت مطلق)
بعد کامل خوب شد بعد تازه باردارم شد الان بچه اش چهار سالشه
هنوزم کمر درد داره بخاطر بچه بغل کردن و کار خونه
اما دیگه ب اون شدت نیست
0
1401/10/13
خانم گل .
اینو شنیده بودم
واقعا ادم میترسه😢😓
واقعا ادم میترسه😢😓
0
1401/10/13
سوال کننده
خیلی افتضاحه دردش، من پسرم ب شدت شلوغه، همسرم شبکاری میره ینی الان داشتم گریه میکردم از ناراحتی
0
1401/10/13
سوال کننده
ینی اصلا ب هیچ وجه نمیتونم استراحت مطلق باشم
0
1401/10/13
خانم گل .
من کسی تو خانوادم مشکل تیروئید نداره
خودمم تا حالا نداشتم
چند روز پیش ک رفته بودم دکتر خودم ب دکتر گفتم ی چکاپ کامل برام بنویسید میخوام انجام بدم
عصری ک جواب ازمایشمو دیدم خیلی شوکه شدم اصلا انتظارشو نداشتم هم نگرانم هم ترسیدم
فک کن اگه نمیگفتم معلوم نبود کی قراره بفهمم
اخه علامتی هم نداشتم ک شک کنم
خودمم تا حالا نداشتم
چند روز پیش ک رفته بودم دکتر خودم ب دکتر گفتم ی چکاپ کامل برام بنویسید میخوام انجام بدم
عصری ک جواب ازمایشمو دیدم خیلی شوکه شدم اصلا انتظارشو نداشتم هم نگرانم هم ترسیدم
فک کن اگه نمیگفتم معلوم نبود کی قراره بفهمم
اخه علامتی هم نداشتم ک شک کنم
0
1401/10/13
خانم گل .
خانوادت نزدیکت نیستن برا کمکی؟
واقعا هم با بچه کوچیک استراحت محاله
واقعا هم با بچه کوچیک استراحت محاله
0
1401/10/13
سوال کننده
منم اتفاقا دکتر پوست برای ریزش موهام آزمایش نوشته بود فهمیدم وگرنه نمیدونستم
0
1401/10/13
سوال کننده
نزدیکن گاهی شبکاریا میرم اونجا ولی انقد ک پسرم شلوغ میکنه همه جارو بهم میزنه خودم روم نمیشه همش برم خونشون
0
1401/10/13
خانم گل .
الان هر چند وقت ی بار ازمایش میدی؟
0
1401/10/13
سوال کننده
۳ماه یبار ایندفه نزدیک یکسال بود نداده بودم ولی تازگیا دادم نرمال بود روزی یدونه قرص میخورم جز جمعه ها
0
1401/10/13
خانم گل .
چرا روت نمیشه ادم با خانواده اش ک این حرفا رو نداره
با همه این شلوغ بازیا همیشه خوشحال هم میشن نوه شون کنارشون باشه
حالا نمیتونی کلا استراحت باشی اما در کل یوقتایی رو استراحت کن
خدایی نکرده کارت ب عمل نکشه
با همه این شلوغ بازیا همیشه خوشحال هم میشن نوه شون کنارشون باشه
حالا نمیتونی کلا استراحت باشی اما در کل یوقتایی رو استراحت کن
خدایی نکرده کارت ب عمل نکشه
0
1401/10/13
خانم گل .
تو این یکسال هم همش قرص میخوردی؟
چرا وقتی تیروئید نرمال میشه مصرف قرصو قطع نمیکنن؟
چرا وقتی تیروئید نرمال میشه مصرف قرصو قطع نمیکنن؟
0
1401/10/13
سوال کننده
بنده خدا مامانمم اخه دیسک داره، بابامم داشت عمل کرده
0
1401/10/13
سوال کننده
پسرمم همش ب مامانم میگه بغل کن اونم نه نمیگه
0
1401/10/13
سوال کننده
اره نخورم کلا بهم میریزه، چون با قرصه ک تنظیمه قرص قط بشه بهم میریزه
0
1401/10/13
خانم گل .
ای بابا بندگان خدا
پس دیسک هم ارثیه تو خانوادتون
منم خالم و داییم دیسک دارن خداروشکر مامانم نداره
خودمم ندارم اما زیاد نمیتونم سرپا بمونم کمرم درد میگیره
پس دیسک هم ارثیه تو خانوادتون
منم خالم و داییم دیسک دارن خداروشکر مامانم نداره
خودمم ندارم اما زیاد نمیتونم سرپا بمونم کمرم درد میگیره
0
1401/10/13
سوال کننده
کلا هرچی ارث خوبه ب من تکی رسیده
0
1401/10/13
خانم گل .
عزیزم مامانا همشون دلسوز و مهربونن
خدا حفظ کنه همشونو
خدا حفظ کنه همشونو
0
1401/10/13
سوال کننده
الهی آمین ❤️😘
0
1401/10/13
خانم گل .
وای دیدی
حالا اگه چشم رنگی بود نمیرسیدا
همیشه همینطوره😅
حالا اگه چشم رنگی بود نمیرسیدا
همیشه همینطوره😅
0
1401/10/13
خانم گل .
ببخشید وقتتو گرفتم هلیا جان
ممنونم از راهنماییت
ممنونم از راهنماییت
0
1401/10/13
سوال کننده
چشم رنگیش ب خواهرم رسیده🤣🤣
0
1401/10/13
سوال کننده
نه عزیزم خواهش میکنم 😘❤️❤️
0
1401/10/13
خانم گل .
بفرما
تبعیض تا کجا😂
تبعیض تا کجا😂
0
1401/10/13
خانم گل .
مرسی از وقتی ک گذاشتی
شبت بخیر عزیزم
شبت بخیر عزیزم
0
1401/10/13
سوال کننده
😂😂
0
1401/10/13
سوال کننده
خواهش میکنم گلم، شب ب خیر💚❤️
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- آزمایش تیروئید در هفته ی پنجم بارداری
- آبا آزمایش غربالگریم مشکل داره؟
- تفسیر جواب آزمایش لطفا
- لطفاآزمایش تیروئیدمنوتفسیرکنید مرسی💐 بعدازدوازده روزتکرارش کردم
- آزمایش غربالگری تیروئید نوزاد
- جواب آزمایش
- جواب ازمایش تیروئید منو تفسیر کنید
- آزمایش تیروئید در بارداری
- آزمایش تیروئید آهن وذخیره اهن وسی بی سی
- آزمایش تیروئید نوزاد شش ماهه



554

