سلام دکتر اوما خسته نباشید من ماه قبل ۲۱ آبان پریود شدم تا حالا دیگه نشدم صب بیبی چک زدم منفی بود روی خطcبود بعدظهر ک نگاش کردم دوباره دوتا خط شد هاله داشت ،، چکار کنم هنوز پریود نشدم رابطه محافظت شده هم داشتم نکنه باردارم دکتر همیشه پریودیام با فاصله سه چهار روزه ست این ماه خیلی طول کشید پریود نشدم خیلی میترسم باردار باشم😥😥
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



699
1401/10/01



