سلام خانم دکتر عزیز سیکل من ۲۶روزه هست من روز ۱۱و۱۲رابطه داشتم که روز ۱۰و ۱۱درد شدید تخمدان داشتم الان روز ۱۶سیکلم هست وقتی کاری میکنم بهم فشار میاد تو ناحیه رحم وگاهی تخمدان درد میگیره میگم نکنه دوبار تخمک گذاری باشه البته طبق اوما روز ۱۲تخمک گذاریم بوده یعنی الان تو چه مرحله ای هست زمان لانه گزینیه یا تخمک گذاری چی هست وچه غذاهایی میتونم تو این زمان از سیکلم بخورم که شانس بارداری بره بالا ضمن اینکه قرص هیدروکلروتیازید و لیتورکس هم مصرف میکنم آیا ادامه بدم یا قطع کن
0
1401/10/01
donya askari
منم این ماه دقیقا اینطور بودم
0
1401/10/01
سوال کننده
خانم دکتر و اینکه نزدیکی داشته باشم خطرناک نیست؟
0
1401/10/01
فرناز بانو
منم سیکلم همینطوریه
این ماه همین شرايط رو داشتم ولی در آرومی بود و باردار شدم
درد شدید رو بیشتر تو تخمک گذاری دارم
این ماه همین شرايط رو داشتم ولی در آرومی بود و باردار شدم
درد شدید رو بیشتر تو تخمک گذاری دارم
1
1401/10/01
فرناز بانو
من حتی تو روز 18 سیکلم رفتم سونو تخمک داشتم
0
1401/10/01
سوال کننده
جدی میگی
0
1401/10/01
سوال کننده
میگن فقط تو طول ماه سه بار رابطه بدون جلوگیری داشته باشین تو روزای تخمک گذاری بعدش جلوگیری داشته باشینچ
0
1401/10/01
سوال کننده
چون تو اسپرم ماده ای هست که جلوی لانه گزینی رو میگیره
0
1401/10/01
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون عزیزجانم
الان دقیقا چند روز تا موعدتان مانده است ؟
الان دقیقا چند روز تا موعدتان مانده است ؟
0
1401/10/02
سوال کننده
خانم دکتر ۱۰روز مونده
0
1401/10/02
سوال کننده
امروز روز ۱۷سیکلمه و باید ۱۱دی پریود بشم ولی تو قسمت رحمم درد احساس میکنم نمیدونم مال چیه
0
1401/10/02
سوال کننده
عفونتی چیزی هم ندارم خداروشکر یعنی نه خارش نه سوزش نه بوی نامطبوعی
0
1401/10/02
پزشک اوما
عزیزم از مرحله تخمک گذاری عبور کرده اید، ممکن است لانه گزینی مطرح باشد اما احتمالاتی همچون کیست و عفونت و در راه بودن پریود هم مطرح هستند، استراحت خود را افزایش دهید ، در مرود داروها اگر اشتباه نکنم قبلا کامل گفتم که چه کنید، در مورد خوراکی ها هم همه چیز جز دمنوش های گیاهی میتوانید مصرف کنید 🌹
0
1401/10/02
سوال کننده
خانم دکتر به نظرتون برم سونوی واژینالی بدم ؟اگه لانه گزینی صورت گرفته سونوی واژینال خطری نداره؟و اینکه اگه لازم میدونین برم دکتر زنان معاینه بشم ولی تمام این مراحل رو قبل از اقدام هم انجام دادم
0
1401/10/02
سوال کننده
بله برا دارو گفتین ولی قرص هیدروکلروتیازید رو از وقتی شروع کردم به خوردن یبوست شدید دارم یک هفته یک هفته دستشویی نمیرم
0
1401/10/02
پزشک اوما
عزیزم چرا سونوگرافی انجام دهید ؟ هدف چیست؟ دردتان زیاد است؟
بابت یبوست تغذیه خود را اصلاح کنید، مایعات فراوان بخورید، میوه های ملین روزانه خورده شوند، انجیر و آلو درون یک لیوان آب خیس کرده و صبح ها ناشتا به همراه آبی که درون آن خیس خورده اند ناشتا بخورید، به غذا روغن زیتون اضافه کنید، روی سالاد روغن زیتون بریزید و روغن زیتون خالی بخورید
بابت یبوست تغذیه خود را اصلاح کنید، مایعات فراوان بخورید، میوه های ملین روزانه خورده شوند، انجیر و آلو درون یک لیوان آب خیس کرده و صبح ها ناشتا به همراه آبی که درون آن خیس خورده اند ناشتا بخورید، به غذا روغن زیتون اضافه کنید، روی سالاد روغن زیتون بریزید و روغن زیتون خالی بخورید
0
1401/10/02
سوال کننده
خانم دکتر چون اسم کیست اوردین گفتم چون خودمم این ماه دمنوش رشد فولیکول خورده بودم گفتم نکنه از این باشه و اینکه انجیرو آلو میخورم روغن زیتون هم تو غذام استفاده میکنم روزی دوسه قاشق شربت لاکسی ژل هم میخورم با آب فراوان بازم یبوستم خوب نشده
0
1401/10/02
پزشک اوما
جان دلم اگر شدت دردتان زیاد نیست و. روند افزایشی ندارد صبور باشید ببینیم شرایط چطور پیش می رود و. دچار تاخیر میشوید یا خیر ، بابت یبوست هم شربت انجیر فیژین پلاس نیاک را امتحان کنید
1
1401/10/03
سوال کننده
چشم ممنون از شما خانم دکتر عزیز
0
1401/10/03
پزشک اوما
چشم هاتون بی بلا جانم و خواهش میکنم 🌹🌹
0
1401/10/03
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



504

