سلام خانم دکتر
خواهرم تنبلی تخمدان شدید داره تقریبا ۲۰ روزه لکه بینی داره .آزمایش هورمونی هم داده مشکلی نداره دکتر قرص جستیران نوشته .یه دونه خورده دوباره به لکه بینی افتاده .
دارو رو ادامه بده ؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



824
1401/09/30


