سلام دوستان خوبم و پزشک صبور اوما
من هنوز خونریزی بعد از زایمانم قطع نشده
سنو دادم گفتن مشکلی نیست آزمایشمم خوب بود🥴
چی بخورم چکار کنم خونریزی من قطع بشه روانی شدم
قرص جلوگیری دکتر داد گفت بخور اما من حساسیت شدید دارم و بدنم کهیر میزنه😭😭😭 کیا اینجوری بودن
دکتر میگه طبیعیه😮💨
من سزارین شدم
پرسش (1401/09/30):
برطرف نشدن خونریزی
485
23
1401/09/30
سوال کننده
0
1401/09/30
سوال کننده

عکس سنو
0
1401/09/30
سوال کننده

ازمایش
0
1401/09/30
Parisa ❤️
منم تا ۷۰ روز خونریزی داشتم بعد قطع شد
0
1401/09/30
Azi 💖 ...
من تا ۵۶ روز تمام ادامه داشت
0
1401/09/30
خدایا پناه همه مون باش ❤
من روز ۲۵ دکترم گفت هشت ساعتی یدونه مفنامیک اسید بخور
0
1401/09/30
خدایا پناه همه مون باش ❤
خوردم روز سوم قرص قطع شد
0
1401/09/30
سوال کننده
الهی خیر ببینی دلمو آروم کردی
پس منم احتمالا همینجوریم
پس منم احتمالا همینجوریم
0
1401/09/30
سوال کننده
از آدم چیزی نمیمونه من همش مشغول خوردنم😅بازم ضعف دارم
0
1401/09/30
سوال کننده
به منم دکتر داد تاثیری نداشت الان ی کپسول دیگه داده تو همون مایه ها
0
1401/10/01
پزشک اوما
سلام به روی قشنگتون مامان جان مهربان
حجم خونریزی اصلا کم نشده؟ الان در چه حدودی است؟
حجم خونریزی اصلا کم نشده؟ الان در چه حدودی است؟
0
1401/10/01
سوال کننده
سلام عزیزم یلداتون مبارک💋😍
حجمش کمتر شده روزی ۴یا ۵بار نوار بهداشتی رو عوض میکنم. اما خون کهنه یا خیلی تیره هم نیست تقریبا رو به روشنی هست🤕🥴
حجمش کمتر شده روزی ۴یا ۵بار نوار بهداشتی رو عوض میکنم. اما خون کهنه یا خیلی تیره هم نیست تقریبا رو به روشنی هست🤕🥴
0
1401/10/01
پزشک اوما
یلدای شما هم مبارک گل من ❤️
جان دلم قبلا کدام قرص جلوگیری را امتحان کردید؟ ال دی؟
جان دلم قبلا کدام قرص جلوگیری را امتحان کردید؟ ال دی؟
0
1401/10/02
سوال کننده
تقریبا همه نوعش حتی یاسمین
اچ دی و آل دی و ...
همشون متاسفانه برا من خوب نبود
اچ دی و آل دی و ...
همشون متاسفانه برا من خوب نبود
0
1401/10/02
پزشک اوما
جان دل آزیترومایسین برایتان طی این مدت تجویز شده؟
0
1401/10/03
سوال کننده
بله ی دوره استفاده کردم
0
1401/10/03
پزشک اوما
عزیزم با پزشکتان برای شروع استرادیول صحبت کنید اگرچه ممکن است باعث کاهش شدید شیر شود اما خب باتوجه به حساسیت به ال دی و. نمونه های مشابه چاره ای نیست
1
1401/10/06
سوال کننده
ممنونم عزیزم ❤️💋💋💋
0
1401/10/06
پزشک اوما
خواهش میکنم نازنینم ❤️
0
1401/10/06
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
1
1401/10/08
سوال کننده
⚘️⚘️🙏🙏❤️❤️❤️💋💋💋💋💋
0
1401/10/08
پزشک اوما
🌹💗🌹💗🌹💗🌹💗🌹💗
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- عکس خونریزی بعد از مثبت شدن بی بی چک
- دوستان وقت نزدیکی خون دیدم .ولی دردی ندارم
- خونریزی بعد از ۷ روز لک بینی😔😔😔
- دکتر اوما کمک کنید
- قطع نشدن خونریزی
- ای خدا دارم دیونه میشم هرکی تجربه داره کمک کنه😭
- دفع لخته های خون در پریودی
- باز شدن خونریزی قاعدگی
- علت خونریزی در هفته یازدهم
- خانوما میشه بیاین دلم گرفته دارم دیووونه میشم😔




