عفونت دارن همسرتون
ویتامین دی هم خیلی پایینه
البته ببخشید که منم جواب دادم
اینا رو خودم فهمیدم البته فکر کنم عفونتش بخاطر رعایت نکردن شرایط نمونه ادرار باشه
غلظت خون هم داره ...کبدش هم چرب هست
سلام نازنینم به روی ماهتون
در آزمایش همسر محترم شما ، این موارد حائز اهمیت هستند :
1. سطح ویتامین دی کمتر از حد طبیعی است. یا جهت تزریق آمپول مراجعه کنند یا برای دو ماه هفته ای یک عدد پرل ویتامین دی 50 هزار مصرف کرده و سپس آزمایش را تکرار کنند.
2. دفع مخاط در ادرار دیده شده و بنظر عفونت دارند به اورولوژیست مراجعه کنند.
3. سطح کلسترول لب مرز، و سطح یکی از آنزیم های کبدی بالا است سونوگرافی جهت ارزیابی کبد چرب انجام دهند، اگر وزن بالا است کم شود ، ورزش کنند و. رژیم غذایی را اصلاح نمایند.
4. غلظت خون دارند به. متخصص داخلی مراجعه کرده و آسپرین برایشان آغاز گردد، خون نیز اهدا کنند 🌹
خواهش میکنم عزیزجان من ❤️❤️