سلام عزیزم اقدام کن چون مایع آزاد تو کلدوساک داری احتمالا تازه تخمک آزاد کردی انشالله که میگیره
معمولا ۳۰ تا ۳۲ روز بعضی ماه ها هم ۲۸ روز
اکی انشالله با همین تخمک آزاد شده باردار میشین
سلام به روی قشنگتون عزیزم
در سونوگرافی های قبلی کیست نداشتید ؟
خرداد ماه سونو رفته بودم نه نداشتم
جان دلم کیست های فولیک غالبا خود به خود رفع میشوند نگران نباشید و فقط دقت کنید کار سنگین نکنید و وسیله سنگین نیز بلند نکنید. بدلیل دیده شدن مایع آزاد احتمالا تخمک گذاری داشتید و احتمال بارداری هست اما اگر احیانا خدای نکرده بارداری رخ نداد ماه بعدی زودتر در روز 14 سیکل سونوگرافی انجام دهید
من دوستم باردار شده بود بعد که سونو داد فهمید ۲ تا کسیت داره یکی کوچیک یکی از جنین بزرگتر استراحت کرد دارو مصرف کرد برطرف شد .فک کن اون باردارم بود
خواهرمم باردار بود ۲ تا داشت .
چون یه تخمدان ندارم خیلی میترسم خدایی نکرده اینم پیچ بخوره