سلام خانم دکتر عزیز من ی ۱۰روزی هست ک سرماخوردم اول دکتر بهم ۲۰ تا کلوگزاسین داد خوب نشدم دیروز دوباره بهم امپول پنی سیلین داد گفت گلوم هنوز قرمزه امپولو برام تست کردن حساسیت نشون داد بعد گفت اریترومایسین بخور
دگ امروز رفتم دکتر دگ گفت نمیخواد اریرترو بخورین بجاش ی قرص دگ بهم داد عکسشو میفرستم ببینید مجازه بخورم نوزادم ۳ماهس اونم سرماخورده بود ک بردم دکتر دارو داد بهتر شده
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



1143
1401/09/29



