سلام
دوستان محترم مطبی تو شیراز میشناسید که واکسن را اونجا بزنن؟
یا مرکز بهداشتی که همه روزه تزریق کنن؟
من مرکز زینب کبری واکسن هاشو زدم الان میگه فقط سه شنبه ها ما تزریق میکنیم؟!
پرسش (1401/09/29):
تزریق واکسن 1 سالگی در مطب
279
6
1401/09/29
سوال کننده
0
1401/09/29
ساناز سخاوت
مراکز بهداشت یک یا دو روز در هفته فقط تزریق میکنن واکسن یکسالگی رو
مشهد هم به من گفتن یا یکشنبه بیا یا سه شنبه
مشهد هم به من گفتن یا یکشنبه بیا یا سه شنبه
0
1401/09/29
سوال کننده
😵😵
0
1401/09/29
فاطمه ~
اینجا بوشهر همینجوره دور رور در هفته است بهم روزی ک بتولدش نزدیکتره نوبت زد تازه گفت زود بیا چون یکی باز میکنیم برا دونفر میزنیم دیر وقت بیای باز نمیکنیم که خراب بشه
0
1401/09/29
marziyeh bazargan
فقط مرکز بهداشت واکسن میزنه
0
1401/09/29
fatem F
دلیلشو نمیدونم ولی مرکز بهداشت واکسن یکسالگی رو همینطوری یکی دو روز در هفته تزریق میکنن
0
1401/09/29
فاطمه دواتخواه
مرکز ما واکسن شش ماهگیش هم همینطور بود اونم فقط دوشنبه ها. یکسالگی و ۱۸ ماهگیش هم فقط دوشنبه ها بود. دیروز ۱۸ ماهگیش رو زدیم براش
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




