سلام بچه ها،پسرم دو هفته پیش سرما خورد بردم دکتر دارو بهش سفکسیم 100تا 5روز،و شربت سرماخوردگی داد خوب شد.سرفه هم میکرد ولی کم بود الان سرفه هاش خوب نشده در طول روز خیلی کم سرفه میکنه ولی شبا تا صبح اینقد ک سرفه میکنه انگار میخواد خفه بشه باز بردم دکتر گفت هیچیش نیست سالمه،کامل چکش کرد پسرمو گفت یک ماه و نیم طول میکشه سرفش خوب بشه.این شربته هم ک داده اصلا ی ذره هم خوب نشده،شما تجربه ای ندارید شربتی چیزی معرفی کنید بهم من بهش بدم لااقل کمتر سرفه کنه.
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



206
1401/09/29




