دکتربردم فراموش کردم سوال کنم اینو
ازدیشب تب داره تا۳۷:۲رفته دکترکوتریکسول داده گفت ۳۷:۴شدبدم فعلافقط تبشوکنترل کنم
ولی مسرم خیلی گریه میکنه میتونم همین کوتریکسولوبدم الان
پرسش (1401/09/29):
سلام دکتراوماپسرم تب داره ولی دستوپاهاش سردمیشه چرا
399
21
1401/09/29
سوال کننده
0
1401/09/29
🥰 فاطمه 🥰
دندون
0
1401/09/29
🥰 فاطمه 🥰
من دخترم سر اولین دندوناش دست و پاهاش یخ بود سرش و تنش داغ
تب دختر من تا ۳۹.۴ هم رفت بعدش ۲ تا دندون زد بیرون
تب دختر من تا ۳۹.۴ هم رفت بعدش ۲ تا دندون زد بیرون
0
1401/09/29
پندار بیات
بهش هر ۴ ساعت دو برابر وزنش استامینوفن بده
0
1401/09/29
پندار بیات
وقتی تب داره بده . تب خوب نیست
0
1401/09/29
پندار بیات
شیر بهش بده تب داره اب بدنشم کم نشه
0
1401/09/29
سوال کننده
دارم میدم
0
1401/09/29
سوال کننده
طفلی
پسرم یه دندون دراورده تازه ۱۰روزپیش دیدم الان دیگ نمیدونم
پسرم یه دندون دراورده تازه ۱۰روزپیش دیدم الان دیگ نمیدونم
0
1401/09/29
پزشک اوما
سلام مامان جان
الان درجه حرارت بدن دلبندتان چقدر است، 37.2 تازه پایه تب محسوب میشود جان دلم
الان درجه حرارت بدن دلبندتان چقدر است، 37.2 تازه پایه تب محسوب میشود جان دلم
0
1401/09/29
سوال کننده
سلام دکترعزیزدیشب تا۳۸رفت اماندادم کوتریکسول روالان ۳۵:۷بادماسنج زیربغل عرق سردمیشینه روسرش وگوشاش سرده،
0
1401/09/29
سوال کننده
۳۷:۲بازیربغل بود به علاوه نیم میشه ۳۷:۷
0
1401/09/29
سوال کننده

دکترجان بابت عکس پوزش میخام اینم صبح دیدم چرااینطورشده 😔یه تیکه گوشن قرمزروشم سفید پسرم یمدت دفعش یباراماهمونم اسهال
0
1401/09/29
پزشک اوما
عزیزم دمای بدن خیلی بالا نیست با استامينوفن تب را کنترل کنید ، در لمس سفت است؟
0
1401/09/29
سوال کننده
بله سفت ودست میزنم پسرم انگاردردمیکنه پسرم اذیت میشه
0
1401/09/29
پزشک اوما
جان دلم بنظر کمی مشابه هموروئید است، اخیرا یبوست نداشته؟
0
1401/09/29
سوال کننده
نخیر
0
1401/09/30
پزشک اوما
فعلا پماد آنتی هموروئید مناسب سن دلبندتان با مشورت داروخانه تهیه نمایید ولی حتما جهت لمس و تشخیص دقیق حضورا مراجعه کنید
1
1401/09/30
سوال کننده
ممنون دکتراوما
0
1401/09/30
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل 🌹🌹
0
1401/09/30
پزشک اوما
stk: |~|12|~|182
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




