دو یا یک هفته مونده ب موعد پریوده چیزی نشون میده یانه باید ۱هفته از موعد بگذره نشون بده؟؟؟؟
0
1401/09/28
مهشید .
باید بگذره.بتا باید بالای ۱۰۰۰ باشه که معمولا قبل پریود اونقدرا بالا نیس
0
1401/09/28
سوال کننده
تو سونو چی؟
0
1401/09/28
سوال کننده
قبل پریود تو سونو نشون میده چیزی یانه
1
1401/09/28
helen jon 🌹🌹
عزیزم بایدحداقل ۶یا۸هفته ازبارداریت بگذره که سونوبچه رونشون بده
0
1401/09/28
🤱فرزانه خانم🤱
اصلا
0
1401/09/28
🤱فرزانه خانم🤱
فقط میگه ضخامت رحم رفته بالا مثلا همین
0
1401/09/28
🤱فرزانه خانم🤱
بتا ۱۵۰۰بشه تازه فقط کیسه دیده میشه
0
1401/09/28
🤱فرزانه خانم🤱
من پنج هفته شیش روزم بود فقط ساک بود
0
1401/09/28
سوال کننده
قبل پریودی رفتی سونو؟
0
1401/09/28
سوال کننده
میگم قبل پریود کیسه اب نشون میده یانه؟
0
1401/09/28
سوال کننده
من ۲۳پریودم بود رفتم سونو بخاطر کبد چربم ولی هیچی نشون نداد قبلا ضخامت رحمم ۶بود اینبار شده بود ۷ لتروزل خوردم تخمک گزاریامم نزدیکی انجام دادم تا ۲۰ پریودیم
0
1401/09/28
nazi ❄️
نه هیچی معلوم نمیشه
0
1401/09/29
پزشک اوما
سلام نازنینم
در هفته 5 یا در هفته 6 بارداري یعنی یک تا دو هفته بعد موعد زودترین زمانی که است میتوان در سونوگرافی توقع دیدن ساک بارداری را داشت قبل موعد خیر مشخص نمیشود
در هفته 5 یا در هفته 6 بارداري یعنی یک تا دو هفته بعد موعد زودترین زمانی که است میتوان در سونوگرافی توقع دیدن ساک بارداری را داشت قبل موعد خیر مشخص نمیشود
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



540

