سلام من چن روز قبل بی بیچک استفاده کردم ب فاصله دو روز پشت سر هم روز دوم نسبت ب اول یکم کمرنگتر شد امروز ک چن روز از موعدم میگذره بی بی گذاشتم خیلیی کمرنگتر شده بود چرا؟ضمنا این ماه لتروزول و دوفاستون هم استفاده کردم ممنون میشم جواب بدین
0
1401/09/28
suny SB
سلام عزیزم بهتره آزمایش بتا بدین ایشالا اگه جواب مثبت بود بعد دو روز دوباره تکرار کنین اگه عددش دوبرابر شده بود نتیجه قطعیه
0
1401/09/28
پروین 🩷
مارک بی بی چک یکی بود؟ ازمایش چرا ندادی
0
1401/09/28
❤️ mahnoosh
من بارداری شیمیایی داشتم اینطور بودم انشاالله برای شما بارداری سالم و سلامتی باشه عزیزم،ازمایش بده
0
1401/09/28
سوال کننده
امروز میرم ازمایش
0
1401/09/28
سوال کننده
بارداری شیمیایی چجوریه بعدش چی شد
0
1401/09/28
سوال کننده
اره همش مدیکور بود
0
1401/09/28
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
برو ازمایش برای منم همین بود. یکروز پررنگ بود فرداش همون مدیکور زدم کم رنگ شده بود.
دقت تست ها فرق میکنه نگران نباش. حتی مارکشون یکی باشه.
دقت تست ها فرق میکنه نگران نباش. حتی مارکشون یکی باشه.
0
1401/09/28
سوال کننده
انشاءالله ک اینطوره
1
1401/09/28
سوال کننده

اینم عکس بی بی چکا
0
1401/09/28
سوال کننده
سومی بعد پنج روز گذاشته شده
0
1401/09/28
hana ۱۳۸۰
اینا کاملااا مثبتن
0
1401/09/28
سوال کننده
اره ولی چرا سومی بعد پنج روز اصلا پررنگتر نشده
0
1401/09/28
ᴹᵃʳᶻⁱᵉʰ .
ببخشید عزیزم چرا نمیری آزمایش بدی
0
1401/09/28
pari 🙂
پررنگ شده دیگه
با خط بالایی مقایسه کن
این مثل اونا خشک بشه خیلی پررنگتر میشه
خط کنترل سه تاشونو نگا کن اونی ک تازه زدی از قبلیا کمرنگتره
ازون مدیکوراس ک دیرتر نشون میده
تو یه روژان بزنی خط بنفش تحویل میگیری
مبارک باشه به سلامتی بغل بگیریش
با خط بالایی مقایسه کن
این مثل اونا خشک بشه خیلی پررنگتر میشه
خط کنترل سه تاشونو نگا کن اونی ک تازه زدی از قبلیا کمرنگتره
ازون مدیکوراس ک دیرتر نشون میده
تو یه روژان بزنی خط بنفش تحویل میگیری
مبارک باشه به سلامتی بغل بگیریش
0
1401/09/28
پروین 🩷
برو ازمایش بارداری شکر خدا شک نکن 💚
0
1401/09/28
مهسا 👶🧿مامانِ مهرسام 🧿👶
مثبته خیالت راحت برا منم همین بود بتام 140 بود
0
1401/09/28
پرستو مهاجر
انقد تغییر نامحسوس ممکنه بخاطر غلضت ادرارت باشه ک هربار یکم باهم فرق داره
0
1401/09/28
پرستو مهاجر
تو عکس ک همش پررنگ مث هم اگرم یکم فرق داره نگران نباش طبیعیه
1
1401/09/28
سوال کننده
اخه ماه قبل بیبی زدم مثبت شد بعد چن روز منفی شد و بعدشم پریود شدم گفتم اینماه یکم وایسم بعد برم آز
1
1401/09/28
سوال کننده
مرسی دوستان انشاءالله هرکی نی نی داره خدا نگه داره هرکیم نی نی میخاد خدا قسمتش کنه
0
1401/09/28
پزشک اوما
سلام نازنینم
در قدم اول آزمایش خون انجام دهید تا اطلاعات دقیق تری نسبت به شرایط شما داشته باشیم 🌹
در قدم اول آزمایش خون انجام دهید تا اطلاعات دقیق تری نسبت به شرایط شما داشته باشیم 🌹
0
1401/10/02
سوال کننده
دکتر آزمایش دادم بتا ۱۰۳۴ بود
0
1401/10/02
پزشک اوما
عزیزم مبارکتان باشد باردار هستید ، اولین روز آخرین قاعدگی کی بوده؟
0
1401/10/03
سوال کننده
ممنونم دکتر جان،۲۶ آبان ماه
0
1401/10/03
پزشک اوما
عزیزم 5 هفته و دو روز هستید
1
1401/10/03
سوال کننده
مرسی دکتر جون
0
1401/10/04
پزشک اوما
خواهش میکنم نازنینم 🌸
0
1401/10/04
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



748

