سلام دکترجان قرص ترنسیدواگنوگل مفتانیک اسیدهم خوردم بندنیومدنکنه خارج رحم حاملم😑
0
1401/09/28
سوال کننده
استروژن هم میخورم که تنظیم شه پریودم امادرکل دوره خونریزی دارم امازیادنیست توواژنمم خیلی دردمیکنه
0
1401/09/28
الهه م
خب چرا یه بی بی چک نمیزنی
1
1401/09/28
سوال کننده
زدم منفی بود
1
1401/09/28
سوال کننده
دستگاه ایودی داشتم گفتم شایدازاونه برداشتمش
0
1401/09/28
kok_mi
ماله اون دستگاهه
منم تا الان نذاشتم بخاطر همینه
منم تا الان نذاشتم بخاطر همینه
0
1401/09/28
kok_mi
داروهاتو ادامه بده قطع میشه
0
1401/09/28
سوال کننده
بعدازبرداشتنش چقدبعددرست میشه؟
0
1401/09/28
الهه م
آره عزیزم از اونه خواهر من داشت اصلا لکه بینی قطع نمیشد مجبور شد برش داره
0
1401/09/28
پزشک اوما
سلام عزیزجانم به روی ماهتون
من شرح حال قبلی شما را در خاطر ندارم، یک توضیح کامل از شرایط در ابتدا بدهید
من شرح حال قبلی شما را در خاطر ندارم، یک توضیح کامل از شرایط در ابتدا بدهید
0
1401/09/28
سوال کننده
دکترجان پنج ماهی بودایودی گذاشته بودم اوایل ۱۵روزپریودبودم ۱۰روزپاک بعددوماه پریودنشدم امپول زدم پریودشدم بعداون پاک نمیشم همش پریودم ازلکه بیشتره
0
1401/09/28
سوال کننده
الان سه چهارروزه برداشتمش
0
1401/09/29
پزشک اوما
جان دلم طی این مدت سونوگرافی انجام شده؟ آزمایش بتا ؟ آزمایش هورمونی ؟
0
1401/09/29
سوال کننده
قبل تزریق امپول بتادادم منفی بود
0
1401/09/29
سوال کننده
سنوگرافی وازمایش هورمونی نه
0
1401/09/29
سوال کننده
لازمه بازازمایش بارداری بدم،
0
1401/09/29
سوال کننده

0
1401/09/29
سوال کننده
این جواب سنوگرافی امروزم
0
1401/09/29
پزشک اوما
عزیزم درگیر مشکل pco یا همان سندرم تخمدان پلی کیستیک یا همان تنبلی تخمدان هستید ، یک آزمایش هورمونی انجام دهید ، یادتان باشد که این مشکل کاملا قابل درمان نیست و باید صرفا مدیریت گردد، از آنجا که این مساله میتواند علت لکه بینی باشد برای بهبود این شرایط مصرف ال دی را شروع کرده و به صورت منظم روزی یک عدد راس ساعت مشخص مصرف کنید، برای سه ماه با این روال جلو بروید
0
1401/09/29
سوال کننده
من قبلاذقرص جلوگیری میخوردم عصبی میشدم الان ال دی بازعصبیم نمیکنه؟
0
1401/09/29
پزشک اوما
به جای ال دی، روکین را. اینبار امتحان کنید
0
1401/09/29
سوال کننده
باشه دکترجان ممنونم ازپاسخگوییتون
0
1401/09/29
پزشک اوما
stk: |~|11|~|113_col
0
1401/09/29
پزشک اوما
خواهش میکنم نازنینم 💜💜
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.
سوالات مشابه
- علت ترشح قهوه ای در هفته دهم بارداری چیست ؟
- در زمان لکه بینی ضعیف، نزدیکی زمان تخمگذاری،آیا نزدیکی کرد درسته یا نه؟
- اگه حالتون بد میشه نگاه نکنید
- علت لکه بینی در شب ۲۵سیکل چیست ؟
- رابطه جنسی درهفته پنجم بارداری
- هماتوم بارداری و لکه بینی
- تعیین شروع پریودی ومراجعه به دکتر
- بتام بعد ۵ روز تاخیر ۶۰ شده
- سوال در مورد فیبروم
- لکه بینی و پریود نشدن



342

