شربت سیم پرگنالکلد
یا دیفن هیدرامین ساده

این؟
سلام عزیزم من شربت دیفن هیدارمین ساده و آب نمک قرقره میکردم....چرک خشکن آزیتریمایسن اگر اشتباه نگفته باشم اسمشو اونم استفاده میکردم
سلام گلم من شلغم خام خوردم عالی بود معجزه کرد با آب لیمو عسل سعی کن استفاده کنی خوب میشی
عسل و آبلیمو با اب ولرم یک استکان صبح یک استکان شب عالیه
سلام به روی ماهتون مامان جان
باتوجه به سن بارداری، شربت سیم پرگنالکد را شروع کنید. آب نمک رقیق قرقره کنید و بیرون بریزید ، دیفن هیدرامین ساده هر 8 ساعت یک قاشق غذاخوری قرقره کرده و دور بریزید ، اگر بهتر نشدید به صورت حضوری مراجعه کنید تا از نظر نیاز به آنتی بیوتیک بررسی شوید ❤️