سلام خانم دکتر عزیز.دخترم ۳ سال و نیمش هست و چند روزه در طول روز هر از گاهی کف دست و پا و سرش گرم میشه و سرش عرق میکنه با تب سنج هم دمای بدنش گرفتم ۳۷ درجه بود اصلا بیحال نیست و غذا هم میخوره ولی نه زیاد.دلیلش چیه؟نیاز به مراجعه دکتر و آزمایش داره؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



247
1401/09/27


