آنتی بادی هپاتیت هم بخاطر محل کارم دادم. ایمنی ندارم نه؟ باید واکسن بزنم؟
چون قبلا سه دوز زده بودم ولی نمیدونم چرا الان ایمنی ندارم
فاطمه جون Hbs Ag دادی نه انتی بادی
این فقط نشون میده هپاتیت داری یا ن
😐 عاطفههه 😐 فکرکنم منظورمو دکتر متوجه نشد ک چی میخوام
باید چه آزمایشی بدم؟ ک مشخص باشه واکسن هپاتیت زدم؟ و واکسن کزار🙄
سلام به روی ماهتون فاطمه زیبا و دوست داشتنی
وقتتون بخیر ❤️
جان دل نتیجه آزمایش هورمونی عالی است. در مورد هپاتیت، بخش آنتی بادی چک نشده آنتی ژن چک شده که منفی بودن آن به معنای این است که مبتلا نیستید باید HBS.AB برایتان انجام گردد گل من، بابت سیکل های نامنظم هم سونوگرافی انجام دهید 🌹
قربونتون برم من مهربون ترین دکتر دنیااا😍❤️
متشکرم.
چشم پس برم دوباره سونو ببینیم وضعیت چطوره..
خیلی خیلی ممنونم❤️❤️❤️❤️❤️
خواهش میکنم عزیزجان مهربان من💜💜😊💜💜چشم هاتون بی بلا باشند فاطمه دوست داشتنی و خوش قلب 💚💚💚
stk: |~|2|~|grunge_11_col