با سلام خدمت پزشک اوما لطفا آزمایش و سونوی منو تفسیر کنین ممنونم
0
1401/09/27
سوال کننده

0
1401/09/27
سوال کننده

0
1401/09/27
پزشک اوما
سلام به روی ماهتون فرزانه جانم
سونوگرافی عالی است و هیچ موردی به نفع بدخیمی یا کیست مشاهده نشده است آزمایش هم موردی ندارد ❤️
سونوگرافی عالی است و هیچ موردی به نفع بدخیمی یا کیست مشاهده نشده است آزمایش هم موردی ندارد ❤️
0
1401/09/27
سوال کننده
خانم دکتر این آزمایش قندم رو میشه بگین چطوره درچه سطحیه یعنی قندم پایین تر از نرماله یا حدنرماله چون من مدتهاییه که شیرینی جات نمیخورم جز شیرینی های طبیعی رو فقط میخورم
0
1401/09/27
سوال کننده
آخه تو آزمایش پایین تر از ۶باید باشه من ۵وخورده ای هست یعنی نزدیک لب مرزه؟
0
1401/09/28
پزشک اوما
عزیزم طبیعی است و دیابت ندارید، لب مرز هم نیست طبیعی طبیعی است 💜
1
1401/09/28
سوال کننده
ممنون خانم دکتر عزیز خداروشکر😘🥰
0
1401/09/28
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجان من❤️❤️
0
1401/09/28
پزشک اوما
stk: |~|11|~|109_col
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



226

