سلام خانوما بچه ی ساله که سرما بخوره سرماخوردگی شدید چکار کنیم برا درمانش؟؟ خانم دکتر راهنماییم کنید ممنون میشم
پرسش (1401/09/27):
سلام خانوما بچه ی ساله که سرما بخوره سرماخوردگی شدید ..
314
53
1401/09/27
سوال کننده
1
1401/09/27
..Nasrin .. .
سلام گلم .سن بچه ت کمه نمیشه هرداروهایی رو تجویز کرد. چرا نمیبریش دکتر حضوری ببینه که بهتره
2
1401/09/27
🍒𝑴𝒂𝒂𝒉𝒊𝒊𝒊𝒊❄️
باید بره دکتر
1
1401/09/27
فاطمه 👩👧❤
سلام شاید باید آنتی بیوتیک بخوره باید پزشک تشخیص بده ببرش دکتر متخصص اطفال
1
1401/09/27
. .
باید ببری دکتر خوشگلم، دکتر گلوشو ببینه صدای نفسشو گوش کنه، شاید نیاز به آنتی بیوتیک باشه که هرچی زودتر شروع بشه بهتره
0
1401/09/27
سوال کننده
بصورت خانگی چیزی نمیدونید؟
0
1401/09/27
. .
خونگی که نهایت به دونه عناب اینا فک کنم بتونی بدی، علائمش چیه؟
1
1401/09/27
سوال کننده
سرفه میکنه اب عسل اب سیب خوب نیس؟
1
1401/09/27
. .
شربت پلارژین کیدز بگیر بهش بده
1
1401/09/27
. .
اگه سرفش خلطیه حتما ببر دکتر
1
1401/09/27
. .
چرا خوب که هس، لیمو شیرین اینام بده
0
1401/09/27
سوال کننده
مرسی عزیزم
1
1401/09/27
سوال کننده
این واسه چیه؟؟
1
1401/09/27
پزشک اوما
سلام مامان جان
درمان بستگی به علامت ها دارد شربت پلارژین را شروع کرده و جهت شروع درمان مناسب برحسب نتیجه معاینه به متخصص اطفال مراجعه کنید 🌹
درمان بستگی به علامت ها دارد شربت پلارژین را شروع کرده و جهت شروع درمان مناسب برحسب نتیجه معاینه به متخصص اطفال مراجعه کنید 🌹
1
1401/09/27
. .
برای سرماخوردگی، گیاهیه عوارض نداره نسبت به بقیه داروها، توش یه گیاه هست و عسل، برای سرفه آبریزش بینی و سرما خوردگی
1
1401/09/28
سوال کننده
مرسی عزیزم
0
1401/09/28
سوال کننده
ممنون خانوم دکتر
1
1401/09/28
پزشک اوما
خواهش میکنم مامان گل امیدوارم خیلی زود بهبودی کامل حاصل گردد 🌹🌹
1
1401/09/28
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
1
1401/09/28
سوال کننده
ممنونم ازتون دکتر خوش قلبمون
1
1401/09/28
پزشک اوما
خواهش میکنم عزیزجان مهربانم 💜💜
1
1401/09/28
پزشک اوما
stk: |~|11|~|103_col
1
1401/09/28
پزشک اوما
ممنونم از محبتتون 💜
1
1401/09/29
سوال کننده
خواهش میکنم عزیزید
1
1401/09/29
پزشک اوما
جان دلم هستيد ❤️
1
1401/09/29
پزشک اوما
stk: |~|11|~|107_col
1
1401/10/01
آسمان آرت
پیاز قرمز بزار پخته بشه له کن از صافی رد کن بده ابشو بخوره من تو دوران حاملگی ک مریض شدم چون نمیتونستم دارو بخورم اینو میخوردم سریع خوب میشدم
0
1401/10/01
سوال کننده
ممنونم
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.




