سلام خانوم دکتر جان وقتتون بخیر
من چهارشنبه باید سزارین بشم
حس میکنم عفونت دارم ترشح های غلیظ سفید رنگ ک خیلی زیاده یهووی میریزه ولی سوزش و خارش ندارم و اذیتم نمیکنه تنها اذیتش اینه روزی چندیدن بار باید لباس زیر عوض کنم.. لازمه کاری کنم تو این چن روز یا مشکلی نداره .دارو میشه بخورم ؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



381
1401/09/27


