سلام خدمتِ دوستان عزیز
دخترم الان سه ماه وده روزه هست تاقبل ماهِ سوم بیشترشیرخودمومیدادم سه چهاربارم درروز شیرخشک هفته ی گذشته شیرم خوب بود شیرخشک روکم کردم شایددوباربهش دادم الان مشکلم اینه که شیشه روخیلی به سختی وگریه میگیره یابایدتوتاریکی بهش بدم یااینکه گولش بزنم اینجوری نخوادبگیره من اذیت میشم چون دائم نمیتونم پیشش باشم وحداقل دوسه روزدرهفته رو چندساعتی شایدنباشم راهکاری داریدبهم بگید
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



329
1401/09/27





