سلام
من چند روز پیش نشستم روی موتور و حواسم نبود کلاه بذارم. بلافاصله بعدش سرم درد گرفتم و گرفتگی بینی.
دو روزی سرو گونه و چشمام و بینیم درد میکردم یکمم ابریزش داشتم. یکم روغن بنفشه ریختم داخل بینیم و عنبرنسارا دود کردم سردردم خیلی خیلی بهتر شد اما همچنان خیلی ریز درد داره ولی پشت گلو احساس میکنم کلی خلط هست. بینی و صدام هم یکم گرفته.
چه دارویی مصرف کنم براش؟
خانم های عزیز برای شرکت در پرسش و پاسخ باید از طریق اپلیکیشن اوما اقدام نمایید.



442
1401/09/27



