اصولا بعد از هر وعده غذایی میگن به پهلو چپ دراز بکشی که زیر یکساعت 5 الی 3 حرکت بیشتر باید داشته باشه
سکسه جز حرکات حساب نمیشه
بعد از غذا و خوراکی شیرین جنین حرکتش بیشتر میشه و وقت خوبیه برای شمارش. ولی کلا طول روز باید حرکت داشته باشه کم و زیاد . اما اگه یه لحظه نگران بشی و بخوای چکش کنی یه چیزی بخوری و به سمت چپ دراز بکشی با حرکتهاش از سلامتش مطمئن میشی.
قراره سزارین بشی؟
اگه آره صحبت کن بشی چون هفتهت بالاست دیگه ، کمتر استرس بکشی.
ولی پیچیدن بند ناف معمولا آسیبی به جنین نمیرسونه. آرامش داشته باش و بسپرش به خدای بزرگ
بله سزارین میشم
ولی دوستم برای من سمت راستم بیشتر حرکت میکنه چرا
سلام مامان جان به روی ماهتون
خیر سکسکه جزو حرکات محسوب نمیشود و باید یک حرکت خوب و واضح را احساس کنید تا بگویید این حرکت هست. برای شمارش حرکات باید نیم ساعت بعد غذا به پهلوی چپ دراز بکشید و برای نیم ساعت حرکات را شمارش کنید، حرکات را بشمرید اگر طی نیم ساعت 3 حرکت خوب داشت عالی است اگر نداشت نیم ساعت دیگر صبر کنید و طی یک ساعت باید 5 حرکت را حس کنید، دلیل اینکار هم این است که بعد غذا بدلیل بهبود خونرسانی و رسیدن قند به جنین حرکات بهتر حس میشوند 🌹